Malé a střední podniky: konkurence a ali | Albatrosmedia.cz
EN

PRÁVĚ TEĎ DOPRAVA ZDARMA!

Malé a střední podniky: konkurence a ali

Oĺga Vodáčková, Leo Vodáček


Detailní informace

Žánr management
Jazyk čeština
Počet stran 192
EAN 8072610996
Datum vydání 01.01.2004
Věk od 0
Formát 145x205 mm
Nakladatelství MANAGEMENT PRESS
Typ Kniha
Vazba brožovaná lepená

Postupná integrace českých malých a středních podniků do sí?ové ekonomiky Evropské unie přináší jak nové podnikatelské příležitosti, tak i hrozby vyspělého trhu. Kniha předních českých odborníků Lea Vodáčka a Oĺgy Vodáčkové Malé a střední podnikání: konkurence a aliance v Evropské unii (vydalo ji nakladatelství Management Press, brož., 192 str., doporučená cena 270 Kč) vysvětluje, co tyto podniky čeká při integraci do Evropské unie. Doporučuje ověřené postupy, jak vytvářet a využívat alianční spolupráci s partnery v Evropské unii (výrobci, prodejci, vědeckovýzkumnými ústavy a univerzitami, bankami, orgány státní a veřejné správy apod.). Jde o široké spektrum možností vzájemně výhodné spolupráce, včetně tzv. spolupráce s konkurencí, zejména pak při

v     vytváření, sdílení a využívání zdrojů a činností partnerů (pracovníků, finančních i hmotných prostředků, marketingových činností, obchodní sítě apod.);

v     vytváření, přenosu a sdíleném využívání potřebných informací a znalostí organizací v nových podmínkách rozvíjející se společnosti znalostí v Evropské unii;

v     změně mocenských pozic malých a středních podniků v  podnikatelském prostředí domácího trhu i Evropské unie, ale i změně jejich organizační kultury, image a důvěryhodnosti.

Autoři vysvětlují nutnost, poslání a postup strategického rozhodování o účelnosti vytvářet vhodné aliance. Provádějí čtenáře jednotlivými fázemi její přípravy, vzniku, hodnocení průběhu i možnými způsoby jejího ukončení.

     Kniha je bohatým zdrojem poznatků a odkazů na informační materiály Evropské unie a jiné autoritativní publikace. Je určena manažerům, zejména malých a středních podniků, se zájmem o moderní formy partnerské spolupráce v rámci českého trhu, Evropské unie i globální světové ekonomiky. Je vhodná i pro studenty oborů managementu a podnikání na vysokých školách ekonomického zaměření, pro studium MBA a pro kursy  pracovníků neziskového sektoru, státní a veřejné správy.

Uživatelské hodnocení

V současné době nejsou vytvořena žádná uživatelská hodnocení.

Vaše hodnocení

Uživatelskou recenzi mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé

 Přihlásit
NAPIŠTE NÁM

Budete to vědět jako první!

Zajímá Vás, jaký knižní hit právě vychází, na jaké zboží je výhodná sleva, jaká běží soutěž o ceny? Přihlášením k odběru našich e-mailových novinek souhlasíte se zpracováním osobních údajů.