EN

Vedení v krizi

Jak zvládnout zaměstnance v nesnadných časech

Vojtěch Bednář


Vychovejte si spokojené zaměstnance
Může se nám zdát, že jedna krize střídá druhou, ale bez ohledu na to, co se děje okolo nás, musíme vycházet se zaměstnanci a pracovat. Jak zvládnout lidi v krizovém období? Jak je motivovat? Co dělat, když panikaří? Jak je usměrnit? V této knize najdete zkušenosti manažerů a vedoucích pracovníků, jež se nám osvědčily v průběhu posledních krizí a které jsou použitelné i v dnešní době. Přehledně, systematicky a k věci.

Detailní informace

Žánr management
Jazyk čeština
Počet stran 144
EAN 9788072615926
Datum vydání 12.05.2022
Věk od 18
Formát 145x205 mm
Nakladatelství MANAGEMENT PRESS
Hmotnost 0,192
Typ Kniha
Vazba brožovaná lepená

Úspěšná, dobře vedená firma zvládne každý problém. Pokud má dobrý produkt nebo službu, spokojené zákazníky, kvalitní a osvícený management. I ta nejlepší firma však v krizi selže, pokud nemá pracující a loajální zaměstnance.

Jaké máme zaměstnance? Takové, jaké jsme si vybrali, ale také – a v mnoha případech hlavně – takové, jaké si vychováme. Stabilita, loajalita, pracovitost a kreativita našich lidí jsou vlastnosti z velké části tvořené chováním jejich managementu. Chováním nadřízených na všech úrovních k zaměstnancům.

Tato kniha je o tom, jak se v krizích chovat k zaměstnancům, aby podporovali svého zaměstnavatele, a to i když okolnosti nejsou jednoduché. Je určena manažerům na všech úrovních. Všechny rady a doporučení, která zde najdete, jsme načerpali v průběhu koronavirové pandemie a před ní, jsou z českých nebo v České republice působících firem. Všechny jsou více či méně přenositelné do jiných firem.

Ke stažení

pdf Ukázka.pdf

Hodnocení čtenářů

V současné době nejsou vytvořena žádná uživatelská hodnocení.

Vaše hodnocení

Uživatelskou recenzi mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé

 Přihlásit
NAPIŠTE NÁM