
Jan Vojáček: Únava není normální
Proč tolik lidí žije na autopilota a vyčerpání považuje za normu? Funkční lékař Jan Vojáček odhaluje...
Autorka představuje koncept senzorického hraní jako přirozenou formu učení, která stimuluje nervový systém dítěte a podporuje jeho rozvoj v oblasti motoriky, komunikace, emocí, kreativity i samostatnosti. Vknize ukazuje, čeho si při provádění aktivit všímat, jak zjistit momentální úroveň vývoje dítěte nebo jakým způsobem zaznamenávat pokroky dítěte.
Součástí jsou i praktické návody na aktivity. Samostatný oddíl je věnován doporučením pro práci s dětmi s PAS a ADHD.
Cílem při provádění aktivit není výkon ani srovnávání, ale respektující podpora přirozeného vývoje dítěte skrze hru. Publikace vybízí k vnímavému přístupu, který rozpoznává i ty nejmenší pokroky jako důležité milníky na cestě dítěte k sebevědomí a samostatnosti.
Publikace je praktickým průvodcem pro lektory, pedagogy a rodiče, kteří chtějí využívat senzorické hraní jako nástroj pro pozorování a podporu vývoje dítěte ve věku od 18 měsíců do 6 let.
Uživatelskou recenzi mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé
Přihlásit