EN

Marketing na Facebooku a Instagramu

Tereza Semerádová, Petr Weinlich


Efektivní reklama na sociálních sítích krok za krokem
Facebook a Instagram umožňuje i těm nejmenším firmám oslovit potenciální zákazníky. Tato kniha je prakticky orientovaným průvodcem, zaměřeným na celkový proces online komunikace, od založení firemních účtů, až po nastavení dynamických reklam a jejich optimalizaci. Podrobné návody krok za krokem umožní i naprostému laikovi zvládnout obě marketingová prostředí na pokročilé úrovni.
Jiné dostupné formáty:

Detailní informace

Jazyk čeština
Počet stran 192
EAN 9788025149591
Datum vydání 02.05.2019
Věk od 15
Formát 167x225 mm
Nakladatelství COMPUTER PRESS
Hmotnost 0,437
Typ Kniha
Vazba brožovaná lepená

Online prostředí představuje otevřený prostor poskytující i těm nejmenším firmám značné možnosti pro oslovení potenciálních zákazníků a dlouhodobou komunikaci s nimi. Díky jednoduchosti ovládání a interaktivnosti sdíleného obsahu představují sociální sítě v dnešní době nejoblíbenější marketingové médium. Facebook a Instagram si získaly nepopíratelnou oblibu jak na straně uživatelů, tak na straně inzerentů.

Avšak i přes rozšířenost těchto dvou platforem existuje pouze jen velmi malé procento uživatelů, kteří jsou si vědomi plného potenciálu nabízených propagačních nástrojů. Tato kniha je prakticky orientovaným průvodcem, jenž se zaměřuje na celkový proces online komunikace od založení firemních účtů, až po nastavení dynamických reklam a jejich optimalizaci. Podrobné návody krok za krokem umožní i naprostému laikovi zvládnout obě marketingová prostředí na pokročilé úrovni.

V knize se mimo jiné naučíte, jak:

- správně založit firemní profil na Facebooku a Instagramu

- ovládat důležitá nastavení profilů a příspěvků

- zadávat reklamu a hodnotit její výkonnost

- stanovit cíle kampaně a důkladně ji naplánovat

- graficky zpracovat příspěvky pro různé sociální sítě

- se vyhnout problémům s GDPR a klamavou reklamou

- efektivně spravovat firemní profily

- a mnoho dalších praktických informací…

Hodnocení čtenářů

V současné době nejsou vytvořena žádná uživatelská hodnocení.

Vaše hodnocení

Uživatelskou recenzi mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé

 Přihlásit
NAPIŠTE NÁM