Jak myslí úspěšní obchodníci | Albatrosmedia.cz
EN

SLEVA 20 % NA BELETRII PRO DĚTI A KNIHA ZDARMA KE KAŽDÉ OBJEDNÁVCE

Jak myslí úspěšní obchodníci

48 nástrojů, se kterými na přeplněném trhu rozhodně vyniknete

Helen Kensett


Triky, které prodávají
To, že dnes už není uměním produkt vyrobit, ale prodat, ví každé malé dítě. Ovšem to, jak prodávat, ovládají jen nemnozí. Kniha Jak myslí úspěšní obchodníci vám nabízí 48 užitečných a v praxi prověřených nástrojů, které vám pomohou postoupit do nejvyšší ligy prodejců.

Detailní informace

Jazyk čeština
Původní název Sales Mind
Počet stran 272
EAN 9788072615360
Datum vydání 18.01.2018
Věk od 15
Formát 145x205 mm
Nakladatelství MANAGEMENT PRESS
Hmotnost 0,341
Typ Kniha
Vazba brožovaná lepená

Rad, jak uspět v prodeji, není určitě nedostatek. Knihkupectví i internetové stránky jsou plná různých příruček i doporučení, která radí, jak se proměnit v ty nejúspěšnější prodejce. Ať prodáváme software, reklamu nebo poskytujeme konzultační služby, všude narazíme na spoustu „vyzkoušených“ a „ověřených“ technik, které nám našeptávají, co říkat, kde to říkat a jak to říkat.

Prodejní profese se v posledních letech mění k nepoznání. I zkušení obchodníci dnes prodávají na přeplněných trzích jen s obtížemi. Zákazníci jim možná pro jednou ještě telefon vezmou či odpoví na emailovou nabídku, ale podruhé už nemusí uspět. Na takovémto trhu tradiční techniky už zkrátka nezabírají.

Co ale děláme špatně?

Nebo, což je zásadnější, bychom měli dělat dobře? Existuje nějaké tajemství, které odděluje rychle se ztenčující skupinu úspěšných prodejců od těch ostatních?

Ano, existuje. A tato kniha zkušené prodejní expertky Helen Kensett toto tajemství odhaluje. Nabízí 48 nástrojů – či triků, chcete-li – spočívajících ve třech jedinečných mentálních dovednostech, z nichž je tvořen celek umění prodat. Jde o schopnost Vidět, Myslet a Zlepšovat se, jejímž cílem je využívat psychologických nástrojů a neurovědeckých poznatků k posílení empatie a ještě vyššímu zaměření na zákazníka. Abychom dokázali efektivně prodávat, musíme si tyto tři schopnosti, rozvedené do oněch zmíněných 48 nástrojů, osvojit a být v nich dokonalí.

Ke stažení

pdf Ukázka.pdf

Uživatelské hodnocení

V současné době nejsou vytvořena žádná uživatelská hodnocení.

Vaše hodnocení

Uživatelskou recenzi mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé

 Přihlásit
Autor knihy
Helen Kensett

Helen Kensett

Helen Kensettová provozuje poradenskou firmu Convince Consultancy, která pomáhá firmám vytvářet podmanivé prodejní a marketingové kampaně. V poslední době stále více uplatňuje své zkušenosti s prodejem a živý zájem o psychologii k tvorbě osobně zaměřených zážitků pro potenciální kupující. Prostřednictvím své značky Sales Mind obohacuje domácí i mezinárodní prodejní týmy o dovednosti i způsob myšlení, který jim umožní prodávat více a častěji.
Zobrazit profil autora
NAPIŠTE NÁM