EN

Jak dosahovat předvídatelných výsledků v nepředvídatelných časech

Bob Whitman, Breck England, Stephen M. R. Covey


Jedinou věcí, kterou si můžeme v byznysu být jisti, je nejistota. S. R. Covey ve své nejnovější knize ukazuje, že přesto existují organizace, které – bez ohledu na nejisté ekonomické podmínky – dosahují předvídatelných (a skvělých!) výsledků tím, že se za všech okolností řídí čtyřmi klíčovými principy, které jsou trvalé a neměnné (dotahují věci do konce a vynikajícím způsobem realizují své priority, vytvářejí atmosféru důvěry, dosahují vyšší hodnoty s méně zdroji, nešíří strach).

Detailní informace

Jazyk čeština
Původní název Predictable Result in Unpredictable Times
Počet stran 128
EAN 9788072612062
Datum vydání 01.01.2011
Věk od 0
Formát 127x202 mm
Nakladatelství MANAGEMENT PRESS
Hmotnost 0,277
Typ Kniha
Vazba vázaná s laminovaným potahem

Jedinou jistou věcí, jedinou konstantou našich životů (a pochopitelně i podnikatelského prostředí) je nejistota. Přesto existují výjimečné organizace, které trvale podávají vynikající výkon a dosahují skvělých výsledků, bez ohledu na proměnlivost vnějšího, ekonomického a podnikatelského prostředí. 

     Nejnovější kniha autorského týmu v čele se S. R. Coveyem Jak dosahovat předvídatelných výsledků v nepředvídatelných časech (jako první svazek nové „coveyovské“ edice Insights Library ji vydalo nakladatelství Management Press, váz., 128 str., doporučená cena 269 Kč, z angl. originálu ji přeložil L. Šarman) se soustřeďuje na to, jak mohou organizace – v časech dobrých i zlých – dosahovat očekávaných, předvídatelně dobrých (a dobře předvídatelných) výsledků, a to tím, že se za všech okolností budou řídit čtyřmi klíčovými principy, které se nemění a na něž se za všech okolností mohou spolehnout.

·        VYNIKAJÍCÍM ZPŮSOBEM REALIZUJÍ SVÉ PRIORITY

Úspěšné organizace se soustřeďují na to, co je pro ně důležité. Mají jednoduché a jasně formulované cíle, které neustále zpřesňují, promítají je do podoby jasných úkolů, jež důsledně dotahují do konce. Všichni členové týmů znají své role při naplňování cílů – a bezezbytku je plní.

·        VYTVÁŘEJÍ ATMOSFÉRU DŮVĚRY SPOLU S AKCIONÁŘI A S PŘEDSTAVITELI DALŠÍCH ZÁJMOVÝCH SKUPIN

Nízká důvěra vše brzdí, zpomaluje a zvyšuje vaše náklady – zvláště v nejistých, nepředvídatelných časech. Je to prosté: budete-li důvěryhodní, lidé vám budou důvěřovat.  V atmosféře důvěry se budete moci pohybovat „rychlostí důvěry“, neboť stoupá-li úroveň důvěry, vše se zrychluje a (transakční) náklady klesají.¨

·        DOSAHUJÍ VÍCE (VYŠŠÍ HODNOTY PRO ZÁKAZNÍKY) S MÉNĚ ZDROJI

V těžkých časech se každý snaží dosahovat více s menšími vstupy, ale otázkou je „více čeho“? Úspěšné organizace se plně zaměřují na hodnotu, kterou vytvářejí – zejména pro své zákazníky, nejen na snižování nákladů.

·        ZBAVUJÍ LIDI STRACHU TÍM, ŽE JEJ PŘEMĚŇUJÍ V PRODUKTIVNÍ ENERGII

Nejisté, nepředvídatelné časy vyvolávají v lidech strach, úzkost, stres a beznaděj – a to v době, kdy je třeba maximálně se soustředit a zapojit se do práce. Úspěšné organizace pomáhají lidem překonat strach a zaměřit se na věci, které mohou ovlivnit. Když jsou lidé přesvědčeni o tom, že jejich konání má smysl, když mají poslání a strategii, jimž mohou věřit, vloží svou energii do jejich realizace.

     Výjimeční lídři využívají těchto principů k tomu, aby v organizacích, které vedou, vytvořili „štíhlé“ a výkonné týmy, schopné soustředit se na „životně nejdůležitější, o úspěchu rozhodující cíl“ – týmy, které vítězí, když je „závod“ nejnáročnější, týmy, které nikdy nedovolí, aby je „porazily“ nejisté a turbulentní časy.

     I tato nová kniha S. R. Coveyho (a jeho spolupracovníků B. Whitmana a B. Englanda) nese nezaměnitelné otisky motivačně působivého „coveyovského ducha“ – svůj úspěch a úspěch svých organizací máme plně ve svých rukou. Cestu k němu určuje a orientuje soustředění na základní hodnoty, zásady a pravidla a na mravní integritu osobnosti, naslouchání druhým a vytváření prostředí důvěry – to vše jako předpoklady jak silného a účinného vedení, budování efektivních týmů a výjimečných organizací, tak i dosahování vynikajících výsledků ve vnějším prostředí organizace prostřednictvím poskytování jedinečně vysoké hodnoty pro zákazníky či další zájmové skupiny.

     Kniha vyšla ve spolupráci se společností FC Czech.

Stephen R. Covey je mezinárodně respektovanou autoritou v oboru vedení lidí, učitelem, konzultantem, spoluzakladatelem a místopředsedou společnosti FranklinCovey. Je autorem „historického“ bestselleru 7 návyků skutečně efektivních lidí a viceprezidentem společnosti FranklinCovey. Již desítky let pracuje s lídry ziskových i neziskových organizací po celém světě.

Bob Whitman je prezidentem a generálním ředitelem společnosti FranklinCovey a úspěšným soukromým investorem. Je prezidentem a jedním z ředitelů společnosti Hampstead Group.

Breck England poskytuje konzultační služby především v oboru strategického plánování a komunikace. Mezi jeho klienty patří přední světové korporace.

     Další knihy nakladatelství Management Press v tematické oblasti vedení lidí, motivování jejich výkonnosti a organizačního rozvoje přibližuje tento výpis.

Ke stažení

PDF Ukázka.PDF

Hodnocení čtenářů

V současné době nejsou vytvořena žádná uživatelská hodnocení.

Vaše hodnocení

Uživatelskou recenzi mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé

 Přihlásit
NAPIŠTE NÁM