EN

Šíleně jednoduché

Posedlost jako základ úspěchu Apple

Ken Segall


Myslete jinak, inspirujte se u Apple
Steve Jobs dokázal, že jednoduchost je nejmocnější silou v byznysu – na všech jeho úrovních, nikoli pouze v oblasti designu. Právě posedlost jednoduchostí odlišuje Apple od konkurence. Ken Segall jako přímý účastník dění v této společnosti odhaluje deset základních prvků jednoduchosti, které dovedly Apple k jeho úspěchu a které můžete využít i vy ke zvýšení výkonu vlastního podnikání.

Detailní informace

Jazyk čeština
Původní název Insanely Simple
Řada Steve Jobs
Počet stran 224
EAN 9788026500483
Datum vydání 21.01.2013
Věk od 15
Formát 167x225 mm
Nakladatelství BIZBOOKS
Hmotnost 0,57
Typ Kniha
Vazba vázaná s laminovaným potahem

„Jednoduché může být často obtížnější než složité. Musíte tvrdě pracovat na tom, aby vaše myšlení bylo přímé a dosáhli jste jednoduchosti. Ale stojí to za to, protože jakmile se tam jednou dostanete, můžete pohnout horami."

– Steve Jobs, BusinessWeek, 25. května 1998

Steve Jobs dokázal, že jednoduchost je nejmocnější silou v byznysu. Nejde zdaleka jen o design výrobků, jednoduchost je přítomná na všech úrovních organizace společnosti Apple. Právě posedlost jednoduchostí odlišuje Apple od kankurence a díky ní se stala nejcennější společností na světě.

Kniha Šíleně jednoduché je zábavným a chytrým čtením, které nechává očima přímého účastníka nahlédnout do světa Stevea Jobse. Ken Segall odhaluje deset základních prvků jednoduchosti, které dovedly Apple k jeho úspěchu a které můžete využít i vy ke zvýšení výkonu vlastní společnosti. A tyto principy neplatí zdaleka jen pro oblast marketingu – využijete je ve všech oblastech podnikání.

Tato kniha je o myšlenkách a procesech. Je o tom, jak vytvořit co nejlepší produkt a zajistit mu co největší šanci na přežití. Je o tom, jak se dostat z bodu A do bodu B účinněji a s lepšími výsledky.

Ken Segall pracoval se Stevem Jobsem jako kreativní ředitel agentury vytvářející reklamní kampaně pro NeXT a Apple. Byl u zrodu legendární kampaně Think Different a je zodpovědný za ono malé „i", které je součástí názvu nejpopulárnějších produktů firmy Apple. Segall také pracoval jako kreativní ředitel pro firmy IBM, Intel, Dell a BMW.

Další tituly z řady "Steve Jobs"

Hodnocení čtenářů

V současné době nejsou vytvořena žádná uživatelská hodnocení.

Vaše hodnocení

Uživatelskou recenzi mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé

 Přihlásit
NAPIŠTE NÁM