EN

Vliv

Síla přesvědčování a manipulace

Robert B. Cialdini


Poznejte techniky nejúspěšnějších manipulátorů
Co způsobuje, že říkáme ano? Které techniky jsou nejefektivnější, potřebujeme-li dosáhnout souhlasu? Jak sebou nenechat tak snadno manipulovat? Ve své nejprodávanější knize Robert Cialdini zkoumá teorii i praxi přesvědčování, manipulace a dosahování souhlasu. Za pomoci čtivého vyprávění předává autor poznatky získané seriózním vědeckým výzkumem i osobní zkušeností. Kniha je užitečným čtením pro všechny, kteří potřebují přesvědčovat, ale také pro ty, kdo chtějí umět rozpoznávat manipulaci a ubránit se jí.

Detailní informace

Jazyk čeština
Původní název Influence
Počet stran 288
EAN 9788026500414
Datum vydání 29.10.2012
Věk od 15
Formát 167x225 mm
Nakladatelství BIZBOOKS
Hmotnost 0,58
Typ Kniha
Vazba brožovaná lepená

Co způsobuje, že říkáme „ano“? Které techniky jsou nejefektivnější, potřebujete-li dosáhnout souhlasu? Jak postupují nejúspěšnější manipulátoři? Jak sebou nenechat tak snadno manipulovat? Ve své nejprodávanější knize Robert Cialdini, nejznámější sociální psycholog současnosti, zkoumá teorii i praxi přesvědčování, manipulace a dosahování souhlasu. Za pomoci čtivého vyprávění předává autor poznatky získané seriózním vědeckým výzkumem i osobní zkušeností na různých pozicích vyžadujících zvládnutí umění ovlivňovat. Kniha je užitečným čtením pro všechny, pro něž jsou vyjednávací schopnosti klíčové, ale také i pro ty, kteří chtějí umět rozpoznávat manipulaci a ubránit se jí.

Ačkoli profesionálové využívají tisíce různých taktik, aby z nás dostali slůvko „ano“, většinu z nich lze podle Cialdiniho ztotožnit s jedním ze šesti základních psychologických principů – reciprocita, stálost, sociální vliv, sympatie, autorita a nedostatek. Tyto principy, jejich funkce ve společnosti a možnosti využití jejich obrovské síly k manipulaci s lidmi tvoří základ celé knihy.

„Tato kniha je de facto standardem pro ovládnutí psychologie přesvědčování. Nepřečtete-li si ji, doufám, že si užijete mlácení hlavou o zeď a vyhazování peněz určených na marketing.“

— Guy Kawasaki

Robert B. Cialdini je světoznámý a vlivný řečník, který na téma ovlivňování přednáší pro významné společnosti a organizace – například NATO nebo IBM. Je profesorem psychologie na Arizona State University. Svůj dlouhotrvající zájem o záludnosti procesu přesvědčování připisuje tomu, že vyrůstal v italské rodině v převážně polské čtvrti v historicky německém městě (Milwaukee) v jinak zemědělském státě.

Hodnocení čtenářů

V současné době nejsou vytvořena žádná uživatelská hodnocení.

Vaše hodnocení

Uživatelskou recenzi mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé

 Přihlásit
NAPIŠTE NÁM