EN

Marketing pro začátečníky

3. aktualizované vydání

Miroslav Foret


3. aktualizované vydání výborné marketingové učebnice!
Třetí aktualizované vydání úspěšné knihy. Titul jednoduchou a přehlednou formou seznámí začátečníka se vším důležitým, co by měl o marketingu vědět. Každá z problematik je živě demonstrována na modelových situacích a to převážně z domácího prostředí. Pochopíte tak rychle mechanismy, kterými se domácí trh řídí. Za každou kapitolou následují praktické otázky k zamyšlení i cvičení.

Detailní informace

Jazyk čeština
Počet stran 192
EAN 9788026600060
Datum vydání 23.01.2012
Věk od 15
Formát 197x225 mm
Nakladatelství EDIKA
Hmotnost 0,35
Typ Kniha
Vazba brožovaná lepená

Hodnocení čtenářů

V současné době nejsou vytvořena žádná uživatelská hodnocení.

Vaše hodnocení

Uživatelskou recenzi mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé

 Přihlásit
NAPIŠTE NÁM