EN

Jak psát obchodní dopisy

Drayton Bird


Obchodní nabídka, kterou se trefíte přímo do černého!
Publikace je určena pro obchodníky, prodejce, ale i manažery. Poskytne vám 33 praktických rad jak si prezentaci připravit a přesvědčivě ji realizovat: co dělat při neformální prezentaci, co při prezentaci ve skupině, jak prezentovat před velkým publikem, jak prezentovat spotřební zboží a jak služby, jaké jsou nejčastější námitky a jak je zvládnout.

Detailní informace

Žánr kariéra
Jazyk čeština
Původní název How to Write Sales Letters that Sell, 2nd Edition
Počet stran 280
EAN 9788025103739
Datum vydání 27.01.2005
Věk od 15
Formát 167x225 mm
Nakladatelství BIZBOOKS
Hmotnost 0,46
Typ Kniha
Vazba brožovaná lepená

Publikace Jak psát obchodní dopisy je určena:

- obchodníkům, které krok za krokem naučí vytvořit obchodní dopis s nabídkou, jež jim přivede zákazníky a přinese příjmy

- marketing manažerům a pracovníkům marketingu, jimž předloží řadu reálných zkušeností, jak trh reagoval na různé obchodní i reklamní dopisní nabídky

- reklamním a direct mailovým agenturám, kterým poskytne řadu praktických rad, tipů a příkladů, jak sestavit nejvhodnější poselství a použít je v rámci dopisní nabídky tak, aby navnadilo a přesvědčilo.

Dozvíte se

- jak nahlíží průměrný zákazník na dopis s obchodní nabídkou

- jak to udělat, abyste se odlišili od konkurence a získali zákazníkovu pozornost

- proč a které úvody dopisů dokáží zaujmou, které naopak propadnou

- jak nejvýstižněji a zároveň stručně popsat, co prodáváte

- co rozumíme jádrem dopisu a proč je tolik důležité

- co je to závěr dopisu, co by měl obsahovat, aby zákazník pochopil, jaké kroky dále následují

- proč máte psát někomu, nikoli všem

- kdy zvolit jakou styl jazyka

- jak má dopis vypadat po formální stránce, jaký typ písma použít, jaké nadpisy ad.

- tipy, jak má vypadat obálka, která zaujme.

A hlavně, publikace vám nabídne desítky skutečných obchodních dopisů s nabídkami, jež vydělaly milióny - dokázaly čtenáře zaujmout a přesvědčit, aby si výrobek nebo službu následně objednal.

Hodnocení čtenářů

V současné době nejsou vytvořena žádná uživatelská hodnocení.

Vaše hodnocení

Uživatelskou recenzi mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé

 Přihlásit
NAPIŠTE NÁM