Webová analytika 2.0 | Albatrosmedia.cz
EN

Webová analytika 2.0

Kompletní průvodce analýzami návštěvnosti

Avinash Kaushnik


Zvyšte úspěšnost webu díky revolučním analytickým metodám!
Kompletní průvodce představuje revoluční analytické metody a modely kombinující jednoduché i výkonnější nástroje analytiky pro zpracování veškerých dat, experimentů i testování. Naučíte se, jak měřit, analyzovat a zacházet s nejrychleji se rozvíjejícími webovými technologiemi a trendy – včetně sociálních médií, videa, mobilních technologií a na zákazníky zaměřených online služeb.

Detailní informace

Jazyk čeština
Počet stran 456
EAN 9788025129647
Datum vydání 28.02.2011
Věk od 15
Formát 167x225 mm
Nakladatelství COMPUTER PRESS
Hmotnost 0,72
Typ Kniha + CD
Vazba brožovaná lepená

Chcete také provádět strategická a obchodní rozhodnutí na základě analýzy reálných uživatelských dat a využít veškerá webová data na maximum? Nechte si poradit od propagátora analytiky společnosti Google – představí vám nové postupy, díky nimž dramaticky zlepšíte schopnost vaší organizace provádět rychlá a chytrá rozhodnutí.

Kompletní průvodce představuje revoluční analytické metody a modely kombinující jednoduché i výkonnější nástroje analytiky pro zpracování veškerých dat, experimentů i testování. Naučíte se, jak měřit, analyzovat a zacházet s nejrychleji se rozvíjejícími webovými technologiemi a trendy – včetně sociálních médií, videa, mobilních technologií a na zákazníky zaměřených online služeb. Autor poskytuje konkrétní, snadno pochopitelné, pokročilé metody, s nimiž dosáhnete vrcholu analytiky. Naučíte se mimo jiné, jak:

- Stanovit ekonomické hodnoty webu a měřit konverze e-shopů, neziskových i firemních webů

- Profitovat z analýzy vyhledávání na webu, marketingu v PPC systémech i optimalizace pro vyhledávače (SEO)

- Stanovit relevantní klíčové indikátory výkonnosti (KPI) vaší organizace a vytvořit aktivní plán změny

- Správně využít analýzu Twitteru, YouTube, blogů, mobilů a online služeb

- Využít experimenty a testování k vytvoření webu orientovaného na potřeby uživatelů, a rychleji tak provádět jeho inovace

- Řešit ty nejtěžší výzvy, včetně multikanálové analytiky a atribuční analýzy multikanálových kampaní

Přiložené CD obsahuje více než 4 hodiny videopřednášek a rozhovorů, hodinu zvukových nahrávek a cenné prezentace, šablony a modely. O autorovi:

Avinash Kaushik je významným výzkumníkem a analytikem s vlastním blogem Occam’s Razor. Působí také jako Analytics Evangelist pro společnost Google a Chief Education Officer pro společnost Marketing Movie. Je autorem bestselleru Web Analytics: An Hour A Day a často přednáší na konferencích po celém světě. Od americké asociace statistiků získal za rok 2009 ocenění statistika roku.

Uživatelské hodnocení

V současné době nejsou vytvořena žádná uživatelská hodnocení.

Vaše hodnocení

Uživatelskou recenzi mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé

 Přihlásit
NAPIŠTE NÁM