EN

Layout

Velký průvodce grafickou úpravou

Gavin Ambrose, Paul Harris


Poznejte, jak vytvořit opravdu dobrý layout!
Seznamte se se zákonitostmi, které stojí za každým dobrým rozvržením rovržením grafických prvků a textu nejen na stránce a naučte se je využívat v praxi. Bohatě ilustrovaná a přehledně uspořádaná kniha se vychází z historickému kontext a představuje stěžejní principy. Dále se věnuje vytváření mřížky, typografii, vrstvám, objektům a barvám na stránce a využití poznatků při tvorbě rozličných grafických materiálů.

Detailní informace

Jazyk čeština
Počet stran 192
EAN 9788025121658
Datum vydání 22.10.2009
Věk od 15
Formát 210x297 mm
Nakladatelství COMPUTER PRESS
Hmotnost 1,04
Typ Kniha
Vazba brožovaná, šitá nitmi

Každý dobrý grafik, návrhář webu či architekt musí znát klasická pravidla uspořádání textových a grafických prvků v prostoru a možnosti jejich nasazení v digitální éře. Odhalte je i vy a naučte se je využívat v praxi! Bohatě ilustrovaná a přehledně uspořádaná kniha vychází z historického kontextu – postupně vám odhalí zákonitosti, na kterých stojí každý atraktivní, sdělný a účinný návrh layoutu. Dozvíte se, jak vytvořit mřížku, jak zvolit vhodnou kombinaci barev a jak pracovat s textem. Kniha se věnuje také typografii, práci s vrstvami a objekty a průmyslovému designu. Vedle inspirativních návrhů v ní najdete rovněž hpřehled standardních formátů tištěných a reklamních nosičů. Získané poznatky tak snadno využijete při tvorbě vlastních grafických materiálů.

S knihou se mimo jiné naučíte:

- Jak v designu využívat klasickou teorii i prvky secese či bauhausu

- Jak vést pozornost čtenáře pomocí narace a juxtapozice a rytmu

- Jak tvořit rovnováhu prázdným místem, typografií nebo symetrií

- Jakou mřížku nebo matrici zvolit s ohledem na flexibilitu návrhu

- Jak využívat hierarchii, barvy a texturuprvků k umocnění dojmu

- Jaké jsou zásady průmyslového designu

- Kdy je vhodné obsah uspořádat do sloupců a jaké volit zarovnání

- Jak jasně organizovat webové stránky

- Jaké jsou standardy venkovních médií, časopisů, novin a knih

O autorech:

Gavin Ambrose je grafickým designérem. Jeho současná obchodní praxe zahrnuje klienty z uměleckého odvětví, vydavatelských a reklamních agentur. Je spoluautorem a designérem několika knih o designu obchodních značek, obalů a redakčních článků.

Paul Harris je nezávislý spisovatel, novinář a editor. Píše pro mezinárodní magazíny v Londýně a New Yorku. Je spoluautorem a spolupracovníkem na knihách o designu obalů a principech designu.

Hodnocení čtenářů

V současné době nejsou vytvořena žádná uživatelská hodnocení.

Vaše hodnocení

Uživatelskou recenzi mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé

 Přihlásit
NAPIŠTE NÁM