3ds Max 8 | Albatrosmedia.cz
EN

GARANCE EXPEDICE DO VÁNOC. OBJEDNÁVKY EXPEDUJEME IHNED!

3ds Max 8

Průvodce modelováním a animací

Boris Kulagin


Pronikněte do tajů 3D grafiky!
Kniha pokrývá celý proces tvorby ve 3D od návrhu scénáře přes modelování, animaci až po rendering. Na základě dvou rozsáhlých cvičení se čtenář naučí modelovat organické objekty, aplikovat textury, definovat materiály a osvětlení, animovat postavu, nastavit renderování, používat speciální efekty a mnoho dalšího. Kniha je určena začátečníkům a mírně pokročilým uživatelům, látka je doplněna množstvím poznámek a tipů.

Detailní informace

Jazyk čeština
Počet stran 392
EAN 9788025114636
Datum vydání 13.02.2007
Věk od 15
Formát 167x225 mm
Nakladatelství COMPUTER PRESS
Hmotnost 0,62
Typ Kniha + CD
Vazba brožovaná lepená

Připadají vám referenční příručky nezáživné, nechcete studovat množství teorie, protože máte chuť pustit se ihned do práce v programu 3ds Max? V prakticky zaměřených výukových lekcích, které vycházejí ze zkušeností autora s tvorbou počítačových her a ze seminářů o 3D grafice a programu 3ds Max, se vždy naučíte základy potřebné pro okamžitou práci na grafickém projektu.

Kniha pokrývá celý proces tvorby ve 3D, od návrhu scénáře, přes modelování, animaci až po rendering. Na základě dvou rozsáhlých cvičení se čtenáři naučí modelovat organické objekty, aplikovat textury, definovat materiály a osvětlení, animovat postavu, nastavit renderování, používat speciální efekty a mnoho dalšího. Kniha je určena začátečníkům a mírně pokročilým uživatelům, látka je doplněna množstvím poznámek a tipů.

Z témat probíraných na projektech:

- nástroje a jejich použití

- modelujeme základní tvary

- použití křivek při tvorbě složitějších objektů

- tipy pro zjednodušené modelování organických tvarů

- vytváříme realistické povrchy

- světla, stíny a kamery

- realistická animace pohybu svalů

- finalizujeme návrh

Doprovodné CD obsahuje všechny textury a scény pro vypracování projektů, které jsou v knize popisovány.

O autorovi:

Boris Kulagin je vývojář počítačových her a konzultant a učitel 3D grafiky ve společnosti RealTime School. Je autorem několika knih o modelování a animaci v 3ds Max, např. 3ds max 7 Animation with Character Studio 4 and Plug-Ins.

Ke stažení

pdf Obsah.pdf

Uživatelské hodnocení

V současné době nejsou vytvořena žádná uživatelská hodnocení.

Vaše hodnocení

Uživatelskou recenzi mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé

 Přihlásit
NAPIŠTE NÁM

Budete to vědět jako první!

Zajímá Vás, jaký knižní hit právě vychází, na jaké zboží je výhodná sleva, jaká běží soutěž o ceny? Přihlášením k odběru našich e-mailových novinek souhlasíte se zpracováním osobních údajů.