EN

Marketing v pohybu

Nový přístup k zisku, růstu a obnově

Philip Kotler, Dipak C. Jain, Suvit Maesincee


Kniha nejvýznamnějšího světového marketingového poradce a jeho spolupracovníků vychází z faktu, že v dnešním světě se trhy mění rychleji než marketing. Aby se firmy s touto skutečností vyrovnaly, musí změnit svou marketingovou strategii a přizpůsobit ji novým globalizačním a hyperkonkurenčním trendům. Kniha ukazuje, jak takovou strategickou změnu uskutečnit a jak prosadit toto nové marketingové paradigma v oblasti vytváření tržních příležitostí. Opatř

Detailní informace

Jazyk čeština
Počet stran 176
EAN 9788072611614
Datum vydání 01.01.2007
Věk od 0
Formát 165x235 mm
Nakladatelství MANAGEMENT PRESS
Hmotnost 0,457
Typ Kniha
Vazba vázaná s laminovaným potahem

Trhy se pod vlivem internetu, globalizace a hyperkonkurence zásadně mění, a mění se tak i přístupy k podnikání. Změnit se musí samozřejmě také marketing, neboť je jisté, že ne vždy dokáže držet krok s tržními změnami, říká světoznámý marketingový poradce Philip Kotler a jeho spoluautoři Dipak C. Jain a Suvit Maesincee.

     V dnešním světě, v němž vzácností jsou zákazníci, a nikoli produkty, je třeba klasické marketingové koncepce znovu promyslet, nově vymezit a rozšířit tak, aby odrážely tuto novou skutečnost. Kniha Marketing v pohybu (s podtitulem Nový přístup k zisku, růstu a obnově ji vydalo nakladatelství Management Press, váz., 176 str., doporučená cena 380 Kč, z angl. orig. ji přeložil P. Medek) popisuje nutné transformační kroky, jimiž musí organizace projít. Vybízí a inspiruje k zásadnímu přizpůsobení strategie tak, aby firmy byly schopny poskytovat špičkovou hodnotu pro zákazníky jak na fyzických, tak i na virtuálních trzích. Hlavním dynamickým faktorem utváření a implementace této nové strategie musí být marketing a rozhodující nástroj tohoto přechodu pak představuje nové marketingové paradigma, jemuž autoři říkají holistický marketing.

     Holistický marketing je dynamická koncepce opírající se o všudypřítomnou elektronickou konektivitu a interaktivitu mezi firmami, zákazníky a v rámci sítí spolupracujících subjektů. Toto nové paradigma kombinuje to nejlepší z tradičního marketingu s novými možnostmi digitálního prostředí k navazování a upevňování dlouhodobých a uspokojivých vztahů, zajišťujících prosperitu všem zainteresovaným stranám.

     Implementace holistického marketingu pak vyžaduje důsledné integrační řízení poptávky zákazníků, vnitřních a vnějších zdrojů a síťové spolupráce. Autoři ukazují, že holistický marketing firmám umožňuje:

·        Rozpoznávat nové hodnotové příležitosti pro obnovu svých trhů.

·        Efektivně vytvářet co nejslibnější hodnotové nabídky.

·        Poskytovat výrobky, služby a zkušenosti, jež co nejpřesněji odpovídají požadavkům jednotlivých zákazníků.

·        Důsledně a s patřičnou rychlostí zajišťovat tu nejvyšší kvalitu svých výrobků a služeb.

     Myšlenkově podnětná a praktická kniha nejvýznamnějšího světového marketéra a jeho blízkých spolupracovníků ukazuje, jak vytvářet úplné a úspěšné marketingové platformy, připravené na výzvy a příležitosti světa, jehož středem je zákazník.

     V předmluvě k českému vydání  autoři poznamenávají: „Čeští a slovenští manažeři a marketéři se budou muset přizpůsobit a reagovat na revoluční změny, k nimž dochází v technologiích a ve světové ekonomice. Každá země bude vystavena přílivu nových nápadů, výrobků a služeb. A naopak: každá země se může stát zdrojem nových nápadů, výrobků a služeb. To je výzva, před níž stojíme. Doufáme, že české vydání knihy Marketing v pohybu bude čtenáře inspirovat k tomu, jak se s touto výzvou vyrovnat.“

     Kniha vyšla ve volné ediční řadě Knihovna světového managementu.

PHILIP KOTLER, profesor mezinárodního marketingu a jedna z předních světových autorit v oblasti moderního marketingu.

DIPAK C. JAIN, děkan Kellogg School of Management, je profesorem podnikatelských studií a marketingu.

SUVIT MAESINCEE je profesorem marketingu na Sasin Graduate Institute of Business Administration při univerzitě Chulalongkorn v Bangkoku.

Další práce Philipa Kotlera v nakladatelství Management Press:

Mapování budoucího trhu. In. Gibson, R. (ed.): Nový obraz budoucnosti

V tematické oblasti marketingu, reklamy, PR a prodeje jsme pro vás připravili tyto knižní publikace.

Ke stažení

PDF Ukázka.PDF

Další tituly z řady "Knihovna světového managementu"

Hodnocení čtenářů

V současné době nejsou vytvořena žádná uživatelská hodnocení.

Vaše hodnocení

Uživatelskou recenzi mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé

 Přihlásit
NAPIŠTE NÁM