EN

Obsahový marketing

Josef Řezníček, Tomáš Procházka


Vylaďte obsah svých stránek pro návštěvníky i vyhledávače!
Vytváříte obsah svého webu zatím nepravidelně a chtěli byste tuto činnost provádět cíleně a strategicky? Hledáte dlouhodobě udržitelnou a efektivní strategii online marketingu, která vám sníží náklady na propagaci? Naučte se, jak pomocí promyšlené obsahové strategie získat více návštěvníků a zákazníků pro svůj web díky poutavým článkům, videím, elektronickým publikacím a dalším formám obsahu.

Detailní informace

Jazyk čeština
Počet stran 224
EAN 9788025141526
Datum vydání 17.02.2014
Věk od 15
Formát 167x225 mm
Nakladatelství COMPUTER PRESS
Hmotnost 0,365
Typ Kniha
Vazba brožovaná lepená

Hodnocení čtenářů

V současné době nejsou vytvořena žádná uživatelská hodnocení.

Vaše hodnocení

Uživatelskou recenzi mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé

 Přihlásit
NAPIŠTE NÁM