EN

Obsahový marketing

Josef Řezníček, Tomáš Procházka


Vylaďte obsah svých stránek pro návštěvníky i vyhledávače!
Vytváříte obsah svého webu zatím nepravidelně a chtěli byste tuto činnost provádět cíleně a strategicky? Hledáte dlouhodobě udržitelnou a efektivní strategii online marketingu, která vám sníží náklady na propagaci? Naučte se, jak pomocí promyšlené obsahové strategie získat více návštěvníků a zákazníků pro svůj web díky poutavým článkům, videím, elektronickým publikacím a dalším formám obsahu.
Jiné dostupné formáty:

Detailní informace

Jazyk čeština
Počet stran 224
EAN 9788025141526
Datum vydání 17.02.2014
Věk od 15
Formát 167x225 mm
Nakladatelství COMPUTER PRESS
Hmotnost 0,365
Typ Kniha
Vazba brožovaná lepená

Hodnocení čtenářů

V současné době nejsou vytvořena žádná uživatelská hodnocení.

Vaše hodnocení

Uživatelskou recenzi mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé

 Přihlásit
NAPIŠTE NÁM