Jak manipulovat s lidmi | Albatrosmedia.cz
EN

Jak manipulovat s lidmi

a nenechat se sám zmanipulovat

Marián Béreš


Nenechte s sebou manipulovat ... tak snadno!
Celá typologie má smysl pro člověka jenom tehdy, když ji začne denně používat ke svému prospěchu, naučí se rozdíly mezi lidmi vnímat, akceptovat, respektovat a tím pomáhat sobě i lidem ve svém okolí. Často se tato schopnost promění v manipulaci s druhými, s okolím, se svými nejbližšími i s celými národy. Je dobré vědět, jak se to sice naučit, ale nezneužívat toho. K tomu poslouží nová prvotina.

Detailní informace

Jazyk čeština
Počet stran 136
EAN 9788025118405
Datum vydání 18.12.2007
Věk od 15
Formát 167x225 mm
Nakladatelství BIZBOOKS
Hmotnost 0,25
Typ Kniha
Vazba brožovaná lepená

Všechny důležité bitvy jsou vyhrány dávno předtím, než se reálně uskuteční“

Sun-c‘, Umění války

Manipulace není jenom fenomén historie nebo vzdáleného okolí. V podstatě každý den jsme manipulováni. Lidmi kolem nás, politiky, médii, reklamními společnostmi, výrobci – aniž si to někdy chceme připustit nebo si to uvědomujeme. Žijeme tak rychle, že to už skutečně nevnímáme, ale sami se tohoto procesu účastníme. Buď jako manipulátoři, nebo častěji jako manipulovaní.

V publikaci Jak manipulovat s lidmi naleznete

- typologii osobností

- kombinace a rovnováhu v populaci

- možnosti rozpoznání osobnostních typů

- vliv médií, reklamy a voleb na jednotlivé typy osobností

- hranice asertivity a manipulace

- způsoby manipulace a komunikace s jednotlivci

…a jak manipulaci s úspěchem čelit

O autorovi:

Marián Béreš (narozen v Košicích, Slovensko, 1969)

Po skončení studí v Košicích se přestěhoval do Prahy. Prošel několik firem, které byly a jsou na vrcholu ve svém oboru (Procter & Gamble, Bristol Myers Squibb, Warner Music, Leo Burnett), což mu dává unikátní přehled o tom, jak a která pravidla fungují naprosto stejně, bez ohledu na to, v jakém oboru podnikáte.

Od roku 2003 si buduje svůj vlastní business. Zabývá se vzděláváním a poradenstvím v oblasti vzdělávání na různých úrovních. Přispívá svými články do novin a časopisů na Slovensku a v České republice. Přednáší pro institut Central European Advertising Art Institut v Praze, přednáší na vysokých školách, je členem Supervisory Group studentské organizace AIESEC Slovensko.

Je vášnivým fotografem a cestovatelem.

Uživatelské hodnocení

V současné době nejsou vytvořena žádná uživatelská hodnocení.

Vaše hodnocení

Uživatelskou recenzi mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé

 Přihlásit
NAPIŠTE NÁM