Nápad za miliardu
Ještě před čtyřicítkou zažili mezinárodní úspěch ve světě byznysu. Tomáš Čupr, Josef Průša, Simona K...
Nechte se autorem přesvědčit, že prodávat umí skutečně každý.
Pokud si chcete začít budovat kariéru jako úspěšný prodejce nebo už profesionálním prodejcem jste a rádi byste své prodeje navýšili, kniha Prodejem k vítězství se vám jistě stane neocenitelnou příručkou. Nemůže vás sice naučit znalosti produktu, který prodáváte, co vás však naučit může, je schopnost přesvědčit stávající či potenciální zákazníky, aby obchod s vámi uzavřeli.
Autor vysvětluje přímým a čtivým způsobem použití nejlepších prodejních technik v praxi. Využívá přístup, který se ve většině případů zakládá na zdravém rozumu, je věcný, profesionální a odvíjí se od toho, jak by si naši zákazníci přáli, aby jim bylo prodáváno.
Třetí vydání této knihy, jehož překlad si právě prohlížíte, vám poskytne neocenitelné rady, jak:
- prodat, přestože nejste nejlevnější,
- vybudovat si a udržet pozitivní přístup,
- porazit konkurenci,
- uzavřít obchod,
- udělat ze zákazníka svého spojence, který vás bude doporučovat.
Autor říká, že měl v úmyslu napsat knihu, kterou lidé skutečně přečtou od první do poslední stránky, ale zároveň v ní budou moci pouze dohledávat. Můžete sami posoudit, zda se mu podařilo tento úmysl naplnit. Při čtení ani samotném prodávání ale nezapomínejte, že „dobrý prodejce dokáže prodat cokoli, pouze jestliže v to věří“.
O autorovi:
Richard Denny je jednou z předních britských autorit v oboru prodeje, školení zaměstnanců a osobnostního rozvoje. Jako předsedu skupiny Richard Denny Group jej často žádají, aby přednášel na firemních konferencích po celém světě. Je autorem knih Motivate to Win (Motivací k vítězství), Communicate to Win (Komunikací k vítězství) a Succeed for Yourself (Váš osobní úspěch), které vydalo nakladatelství Kogan Page.
Uživatelskou recenzi mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé
Přihlásit