9 typů obtížných lidí
Asi se nenajde nikdo, kdo by ve svém okolí neměl nějakého toho "obtížného" jedince. Nejraději bychom...
Tichá pošta už není IN!
Publikace Interní komunikace ve firmě má sedm kapitol. Po stručném úvodu se zabývá nejdůležitějšími otázkami komunikace ve firmě. Jde o vymezení pojmu komunikace ve firmě se zaměřením na interní komunikaci, hlavní cíle interní komunikace, její formy a metody. Stručně se teoretická a výkladová část uzavírá hodnocením efektivity uvnitř firmy. Stejný význam jako mají uvedené kapitoly má i kapitola uvádějící případovou studii k nastavení interní komunikace a přílohy. Jde o průzkum, jeho výsledky, návrh a doporučení, přílohy představuje dotazník, příkaz pracovního modelu, nástupního plánu, příklad rozhovoru a závěrečného testu. V publikaci je uvedeno seznam použité a doporučené literatury a seznam použitých zkratek.
Publikace je psána srozumitelně, je čtivá, text je vhodně doplněn obrázky a tabulkami. Svým obsahem udává čtenáři řadu podmětů k zamyšlení a vede je k tomu, aby myšlenky, které zde jsou shromážděny využil i ve své praktické činnosti. Při zpracování vycházela autorka ze svých rozsáhlých teoretických znalostí a praktických zkušeností v oblasti informatiky a managementu.
Prof. Ing. Jan Ehleman, CSc.
O autorce:
Autorka Jana Holá pracovala od počátku devadesátých let na různých manažerských pozicích firem v oboru informačních a komunikačních technologií. Od roku 2004 se však plně věnuje odborné a pedagogické činnosti na Ústavu elektrotechniky a informatiky Univerzity Pardubice. V roce 2005 získala doktorát na Technické Univerzitě v Liberci v oboru organizace a řízení podniku. V knize se odráží nejen autorčiny bohaté zkušenosti z praxe a odborné znalosti, ale také pedagogický cit pro objasňovaní skutečností ve firemních procesech.
Uživatelskou recenzi mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé
Přihlásit