EN

Marketing

Očima světových marketing manažerů

Elnora W. Stuart, Greg W. Marshall, Michael R. Solomon2


Skutečné příběhy předních marketingových manažerů!
Vyčerpávající (zároveň i inovativně pojatý) pohled na moderní marketing jako disciplínu, ale především skutečné příběhy předních marketingových manažerů. Uvidíte tak, že za každým úspěchem i neúspěchem stojí reální lidé, kteří se musí rozhodovat v konkrétním prostředí a čase. Dozvíte se, jak ke svému rozhodnutí došli a jestli se jim potvrdilo a vyplatilo. Poznáte klíčové postavy u firem jako IBM, Reebok, Sedan či Nissan.

Detailní informace

Jazyk čeština
Počet stran 608
EAN 9788025112731
Datum vydání 28.11.2006
Věk od 15
Formát 210x297 mm
Nakladatelství BIZBOOKS
Hmotnost 2,354
Typ Kniha
Vazba vázaná s laminovaným potahem

V čem je publikace výjimečná?

Autoři knihy popisují marketing, jenž se týká skutečných lidí z masa a kostí, kteří musí přijímat obtížná rozhodnutí; zabývají se nejlepšími způsoby, jak vytvořit nový produkt nebo jak učinit produkt natolik neodolatelným, že z prodejních regálů mizí přímo před očima.

Titul je určen:

- pro marketing manažery, kteří se chtějí seznámit se zkušenostmi a nápady svých západních kolegů

- pro studenty ekonomických a obchodních vysokých škol, kteří ocení nově a přitažlivě pojatou marketingovou učebnici.

V knize se dozvíte:

- co je hodnota a co předmět marketingu

- jaké kroky obnáší strategické a jaké tzv. funkční plánování

- jak provádíme analýzu vnějšího i vnitřního prostředí

- čím se vyznačuje globální marketing

- která fakta nám odhalí marketingový průzkum a jak co nejlépe pracovat s marketingovými informacemi

- proč bychom měli detailně znát chování spotřebitelů a dokázat předvídat, jak se budou lidé rozhodovat

- jak a proč nakupují organizace

- co je cílový marketing a jak řídit vztahy se zákazníky

- jak vyvíjet nové produkty

- že plánování produktu by mělo probíhat v určitém sledu a jak to udělat, aby bylo co nejefektivnější

- čím se vyznačují služby a tzv. nehmotné produkty

- jak stanovit cenu adekvátní pro zákazníka

- v čem nám pomůže tzv. integrovaná marketingová politika a interaktivní marketing

- co udělat pro to, aby reklama přinesla potřebné výsledky

- proč je nezbytná tzv. podpora prodeje, jak řídit prodej osobní i pultový

- jaké známe typy distribučních kanálů a jak realizovat kvalitní i nákladově úměrnou distribuci

- jaká pravidla bychom měli dodržovat při maloobchodním prodeji.

Ke stažení

pdf Obsah.pdf

Hodnocení čtenářů

V současné době nejsou vytvořena žádná uživatelská hodnocení.

Vaše hodnocení

Uživatelskou recenzi mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé

 Přihlásit
NAPIŠTE NÁM