
V zajetí videohry
Full Blast je chystaná nová akční adventura a Erik s Jessem dostanou možnost ji vyzkoušet v testovac...
Naučte se tvořit plně funkční hry v editoru Games Factory
Naučte se také sami vytvářet skvělé počítačové hry s Games Factory! Toužíte si vytvořit svou vlastní počítačovou hru, ale nechcete se kvůli tomu učit složité programovací jazyky? Nyní vám k tomu stačí pouze tato kniha s přiloženým CD.
Autor s vámi krok za krokem v editoru Games Factory vytvoří hned 5 plnohodnotných her – vesmírnou střílečku, plošinovku, adventuru, logickou a závodní hru. To vše bez nutnosti programování, s připravenými zvuky i grafikou. Naučíte se tak sami kreativně tvořit různé počítačové hry. K tomu autor přidává návod na vytvoření on-line chatu pro síťové hry.
S knihou nyní hravě zvládnete:
- Ovládat editor Games Factory a plně jej využít k vlastní tvorbě
- Konfigurovat úvodní obrazovku a ovládací nabídku hry
- Vytvořit herní prostředí pro různé typy her
- Umístit do hry hráče a protihráče a definovat jejich pohyb
- Použít ve hře předměty či zbraně a nastavit jejich využití
- Tvořit více úrovní hry a počítat skóre
- Připravit hru pro více hráčů
CD obsahuje všechny zdroje – zvuky i grafiku – her popisovaných v knize. Dále zde najdete hotové hry, jejichž tvorbu kniha popisuje. CD exkluzivně obsahuje časově neomezenou a plně funkční demoverzi editoru Games Factory. Mimoto na CD najdete další užitečné nástroje.
O autorech:
Petr Roudenský
je autorem textu knihy. Vytvořil několik počítačových her pro děti pod hlavičkou společnosti Špidla Data Processing. Na svém kontě má též první českou MMORPG hru s názvem Chmatákov. Mimoto se podílel na beta testování editoru Games Factory americké společnosti ClickTeam.com.
Tomáš Kopecký
je autorem grafiky her popisovaných v knize. Působí jako grafik ve společnosti zabývající se vývojem her pro mobilní telefony a je členem prestižního
Uživatelskou recenzi mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé
Přihlásit