Programování her v Macromedia Flash MX | Albatrosmedia.cz
EN

KNIHA ZDARMA KE KAŽDÉ OBJEDNÁVCE A SLEVA 20 % NA BELETRII PRO DOSPĚLÉ

Programování her v Macromedia Flash MX

Profesionálně

Jobe Makar


Nejpodrobnější průvodce tvorbou her ve Flashi
Chcete umět ve Flashi vytvářet opravdové počítačové hry? Máte-li zkušenosti s tímto prostředím, nemělo by vám to činit potíže. Projdete všemi aspekty tvorby her: trigonometrií, fyzikou, detekcí kolize, reálnou grafikou ad. a vyzkoušíte si je na tvorbě 6 konkrétních her. CD obsahuje cvičnou verzi Flash MX pro Windows i Macintosh, potřebné komponenty, zdrojové soubory ke hrám z knihy i 8 dalších her k vlastním úpravám.

Detailní informace

Jazyk čeština
Počet stran 524
EAN 9788025103487
Datum vydání 28.11.2003
Věk od 15
Formát 167x225 mm
Nakladatelství COMPUTER PRESS
Hmotnost 0,967
Typ Kniha + CD
Vazba vázaná s laminovaným potahem

Toužíte-li se stát tvůrcem počítačových her, které budou sklízet obdiv, nebo vás už prostě nudí hry, které máte, a chtěli byste se pustit konečně do vlastní, nenechte své odhodlání a kreativitu dřímat! Zvládáte-li základy Flashe a nebojíte se trochy programování, s nejproslulejší knihou v oboru máte jedinečnou šanci. V překladu Macromedia Flash MX Game Design Demystified – knihy přímo z dílny Macromedia Pressu, z pera jednoho z nejlepších programátorů flashových her vůbec -- najdete vše, co potřebujete k tomu, abyste mohli hry začít programovat a dotáhnout je k dokonalosti: informace, vysvětlení, postupy a příklady, ale i potřebný software (na doprovodném CD).

Devatenáct kapitol knihy představuje třináct tématických celků a šest konkrétních her. V první části se seznámíte se světem počítačových her, terminologií a základními herními žánry. Poznáte. že kromě zábavy a hraní vyžaduje tvorba hry nápad a plán. Ve druhé části důkladně proberete jednotlivé mechanismy, které tvoří podstatu každé hry (mj. trigonometrii, detekce kolizí, grafiku, dlaždicový svět či umělou inteligenci) a tuto část zakončíte tvorbou online chatovacího systému, bez něhož není myslitelná žádná hra pro více hráčů. V kapitolách třetí části, vyzbrojeni obecnými znalostmi, již budete pracovat na konkrétních hrách (např. Hledání slov, plošinová Ice World nebo víceuživatelská Don't Fall). U každé také bude naznačeno, jak tyto hry ve vlastní režii vylepšit a zdokonalit.

Kniha přináší zejména:

- Srozumitelné a podrobné návody na vytváření multiplatformních her, včetně her pro více hráčů a chatů

- Pokročilé techniky detekce kolizí a reakce na ně

- Stručné minimum z matematiky a fyziky nutné pro tvorbu her

- Doporučení experta, jak vymýšlet úspěšné herní plány

- Moderní techniky dynamických zvukových efektů

- Využití umělé inteligence pro zvýšení složitosti a vylepšení interaktivity her

- Všestranné pokrytí izometrických her a dlaždicových světů

- Zabezpečení (šifrování) zdrojových souborů a seznamů nejvyšších skóre

Přiložené CD obsahuje:

- Flash MX (30-denní cvičnou verzi pro Windows i Macintosh)

- Víceuživatelský server ElectroServer

- Veškeré zdrojové soubory příkladů z knihy (pro Windows i Macintosh)

- 8 dalších her k vlastnímu zkoumání, úpravám – a samozřejmě i hraní!

Ke stažení

pdf Obsah.pdf

Uživatelské hodnocení

V současné době nejsou vytvořena žádná uživatelská hodnocení.

Vaše hodnocení

Uživatelskou recenzi mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé

 Přihlásit
NAPIŠTE NÁM