Devadesátky ve filmu
Jo tenkrát, to byly časy… jednodušší, roztančenější a hlavně kýčovitější. Komedie s Cameron Diaz a J...
Za málo peněz hodně muziky
Opona se zatahuje. Představení končí. Příběh je odvyprávěn. Za krátkou chvíli se znovu rozevírá a za ohlušujícího potlesku vidíme v řadě stojící herce. Drží se za ruce. Usmívají se do potemnělých řad před nimi. Přijímají dary a květiny. Pak se opona znovu zatáhne. Co se za ní asi děje hned poté? Tuto otázku jsem si položil už v jedenácti letech, když jsem se školním klubem mladého diváka obrážel nejrůznější divadelní představení. O dvacet let později jsem si na tuto otázku odpověděl skrz skromný, fiktivní seriál, který nás vede přímo za kulisy, do útrob jednoho divadla, jenž se potácí na hraně své existence. Divadla, které vede přísný a vulgární ředitel Kaluža v bravurním podání Hynka Čermáka.
Tato kniha je pro všechny, kteří by rádi stejně zvědavě jako kdysi já, viděli za oponu. Nikoliv však divadelního představení, ale tvorby seriálu, ve kterém účinkuje plno hereckých hvězd vedených mnou. Režisérem a člověkem, který si pravidelně do imaginárního ringu, jímž filmové natáčení mnohdy je, “vybírá” soupeře mimo svou váhovou kategorii. Je pro ty, kteří nechtějí číst to, jak je všechno v práci u filmu zalité sluncem, ale že je to častokrát dost rozlehlá bažina, kterou projdou jen ti, kteří se nepodělají a mají štěstí. Dost štěstí.
Uživatelskou recenzi mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé
Přihlásit