Mikroekonomie | Albatrosmedia.cz
EN
2,0
( 1 )

Učebnice pro vysoké školy
V pořadí již šesté výrazně aktualizované a doplněné vydání první původní české učebnice mikroekonomie předních pedagogů VŠE v Praze.

Detailní informace

Jazyk čeština
Počet stran 584
EAN 9788072615384
Datum vydání 22.02.2018
Věk od 15
Formát 165x235 mm
Nakladatelství MANAGEMENT PRESS
Hmotnost 1,2
Typ Kniha
Vazba vázaná s laminovaným potahem

V pořadí již šesté výrazně aktualizované a doplněné vydání první původní české

učebnice mikroekonomie předních pedagogů VŠE v Praze je zaměřena na základní

mikroekonomická témata, jako jsou rozhodování spotřebitele jakožto základu pro

odvození poptávky, teorie firmy či chování podnikatelských subjektů v různých

tržních strukturách. Výklad trhu výrobních faktorů pak zahrnuje jak obecné principy

formování cen výrobních faktorů, tak zvláštnosti trhu práce a kapitálu. Na trhu práce

je pozornost věnována zvlášť poptávce a nabídce a je odlišena dokonalá a nedokonalá

konkurence. Závěrečné kapitoly zohledňují vzájemnou propojenost jednotlivých

trhů a také limity trhu a zásahy státu do ekonomiky z mikroekonomického hlediska.

Učebnice je určena zejména pro studenty magisterského studia, ale i pro čtenáře bez

hlubších předchozích znalostí ekonomické teorie se zájmem o výše uvedená témata

Soubory ke stažení

pdf Ukázka.pdf

Uživatelské hodnocení

V současné době nejsou vytvořena žádná uživatelská hodnocení.

Vaše hodnocení

Uživatelskou recenzi mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé

 Přihlásit
NAPIŠTE NÁM

Budete to vědět jako první!

Zajímá Vás, jaký knižní hit právě vychází, na jaké zboží je výhodná sleva, jaká běží soutěž o ceny? Přihlášením k odběru našich e-mailových novinek souhlasíte se zpracováním osobních údajů.