EN

Doprava a platba

Náklady na doručení se určují dle konečné výše objednávky po odečtení všech slev. Zásilky expedujeme pouze na území České republiky. Do Alzaboxů nezasíláme.

Doručovací doba závisí na kapacitních možnostech daného přepravce.

 
Náklady na doručení dobírka                                           do 799 Kč nad 800 Kč  
Česká pošta 109 Kč 0 Kč  
Balíkovna   79 Kč 0 Kč  
PPL 119 Kč 0 Kč  
PPL Parcelshop   75 Kč 0 Kč  
Zásilkovna   75 Kč 0 Kč  
DPD 109 Kč 0 Kč  
 
Náklady na doručení zálohová faktura/platební brána do 799 Kč nad 800 Kč  
Česká pošta 79 Kč 0 Kč  
Balíkovna 49 Kč 0 Kč  
PPL 89 Kč 0 Kč  
PPL Parcelshop 45 Kč 0 Kč  
Zásilkovna 45 Kč 0 Kč  
DPD 79 Kč 0 Kč  

DOPRAVA

Česká pošta

Balíkovna

  • Balík bude doručen na Vámi zvolenou výdejnu potvrzenou v závazné objednávce.
  • Seznam výdejních míst naleznete v objednávce při volbě Balíkovna.
  • Výdejny jsou označeny názvem Balíkovna.
  • Zásilku můžete sledovat zadáním čísla zásilky na odkazu: www.balikovna.cz/cs/sledovat-balik
  • Úložní doba na poštách nebo jejich partnerů je 7 kalendářních dní.
  • Úložní doba v Balíkovna-BOXECH je 2 dny.
  • Prodloužení úložní doby není možné.
  • K vyzvednutí balíku budete potřebovat unikátní kód pro vyzvednutí, který vám zašle dopravce v e-mailu nebo sms.
  • Platba zásilky na dobírku:
    • Na poště - můžete platit hotově i kartou.
    • V některých Balíkovnách u našich partnerů není možné platit kartou. U těchto Balíkoven můžete využít platbu předem online kartou. Vyhledejte si váš balík ve Sledování balíku a pokud je už připravený k vyzvednutí, klikněte na tlačítko „Zaplatit kartou online“. Zaplatit můžete i pomocí odkazu v e-mailu, kdy je balík připravený k vyzvednutí. 
    • V Balíkovna-BOXU a je s dobírkou, pak je nutné ho zaplatit předem online kartou. Dokud balík není zaplacený, nejde schránku otevřít. Vyhledejte si váš balík ve Sledování balíku a klikněte na tlačítko „Zaplatit kartou online“. Zaplatit můžete i pomocí odkazu v e-mailu, kdy je balík připravený k vyzvednutí. 
  • Kontakt na zákaznický servis společnosti Balíkovna: 218 218 218 nebo [email protected]

PPL

  • Zásilku odesíláme jako „PPL Parcel CZ Private".
  • Balík doručujeme na Vámi zvolenou dodací adresu během dne od 8-18 hodin.
  • Pokud vás řidič nezastihne při pokusu o doručení bude zásilka uložena na nejbližším výdejním místě PPL Parcelshop. O uložení budete informováni dopravcem.
  • Úložní doba na ParcelShopu je 7 kalendářních dnů ode dne výzvy k vyzvednutí . Upozorňujeme, že 7. den může být během dne už předán řidiči a bude se vracet odesílateli.
  • Pozor! Je nutné do objednávky uvést správný český telefonní kontakt a e-mail, jinak nemůže být zásilka kvalitně doručena. Na zahraniční tel. kontakt dopravce příjemce neinformuje.
  • Dobírku můžete uhradit pomocí platební karty nebo v hotovosti u řidiče.
  • Adresátovi PPL v den závozu zasílá SMS s informací o doručování balíku.
  • Zásilku můžete sledovat zadáním čísla zásilky na odkazu: www.ppl.cz/
  • Potřebujete změnit datum doručení nebo adresu dodání? Kontakt na zákaznický servis společnosti PPL: 225 331 500, [email protected]

PPL Parcelshop

  • Balík doručujeme na Vámi zvolenou výdejnu potvrzenou v závazné objednávce.
  • Seznam výdejních míst naleznete v objednávce při volbě PPL parcelshop.
  • Výdejní místa nejsou prodejny naší společnosti, neovlivníme tedy délku doručení, výdejní dobu ani umístění výdejního místa.
  • Výdejny jsou označeny názvem PPL parcelshop.
  • Zásilku můžete sledovat zadáním čísla zásilky na odkazu: www.ppl.cz/
  • Úložní doba na výdejním místě je 7 kalendářních dnů ode dne výzvy k vyzvednutí . Upozorňujeme, že 7. den může být během dne už předán řidiči a bude se vracet odesílateli.
  • Možnost platby kartou je nutné předem ověřit, případně si připravit platbu v hotovosti.
  • PPL Parcelboxy – výdejní a podací samoobslužné boxy. Úložní doba zásilek je 2 dny. Pro vyzvednutí je nutné mít PIN, který obdržíte v e-mailu nebo v SMS. Maximální velikost zásilky je 43 × 43 × 60 cm (výška × šířka × délka) a s váhou až do 31 kg.
  • Pozor! Je nutné do objednávky uvést správný český telefonní kontakt a e-mail, jinak nemůže být zásilka kvalitně doručena. Na zahraniční tel. kontakt dopravce příjemce neinformuje.
  • Pro vyzvednutí je nutné mít PIN, který obdržíte zprávou (e-mailem a SMS) od PPL zároveň s informací - vaše zásilka je připravena k vyzvednutí.
  • Potřebujete změnit datum doručení nebo adresu dodání? Kontakt na zákaznický servis společnosti PPL: 225 331 500, [email protected]

Zásilkovna

  • Balík bude doručen na Vámi zvolenou výdejnu potvrzenou v závazné objednávce.
  • Není určeno pro objednávky nad 5 ks knih. Maximální hmotnost zásilky je 5 kg, maximální rozměry zásilky - součet 3 stran je max. 150 cm, délka jedné strany max. 120 cm. Větší zásilky nebudou dopravcem Zásilkovna doručovány.
  • Seznam výdejních míst naleznete v objednávce při volbě Zásilkovna.
  • Výdejní místa nejsou prodejny naší společnosti, neovlivníme tedy délku doručení, výdejní dobu ani umístění výdejního místa.
  • Výdejny jsou označeny názvem ZÁSILKOVNA.CZ.
  • Zásilku můžete sledovat zadáním čísla zásilky na odkazu: https://tracking.packeta.com/cs/tracking/search
  • Zkrácená úložní doba na výdejním místě 5 dnů s možností prodloužení o 2 dny.
  • Úložní doba na samoobslužném výdejním místě Z-BOX jsou 2 dny s možností prodloužení o další 1 den.
  • Pozor! Je nutné do objednávky uvést správný český telefonní kontakt a e-mail, jinak nemůže být zásilka kvalitně doručena. Na zahraniční tel. kontakt dopravce příjemce neinformuje.
  • Pro vyzvednutí je nutné mít heslo, které obdržíte zprávou (e-mailem a SMS) od Zásilkovny zároveň s informací – Připraveno k výdeji.
  • Z-BOX je samoobslužné výdejní místo Zásilkovny. K vyzvednutí balíčku z boxu potřebujete:
    • mobilní aplikaci Zásilkovna, zapnutý Bluetooth a polohové služby (GPS)
    • dobírku lze uhradit předem přímo v mobilní aplikaci Zásilkovna, nebo online přes platební bránu pomocí odkazu, který jste obdrželi v e-mailu.
       
  • Potřebujete prodloužit úložní dobu? Prodloužení je možné pouze po dohodě s dopravcem v aplikaci Zásilkovna nebo na zákaznické lince Zásilkovny. 
  • Kontakt na zákaznický servis společnosti Zásilkovna: 216 216 516 nebo [email protected]

 

DPD

  • Zásilku odesíláme jako „DPD Private".
  • Balík doručujeme na Vámi zvolenou dodací adresu během dne od 8-18 hodin.
  • Pokud dojde k 1. neúspěšnému doručení, je balíček automaticky doručován následující pracovní den. Pokud dojde na 2. neúspěšné doručení, je balíček automaticky ponechán k osobnímu odběru na depu 7 kalendářních dnů. 3. pokus o doručení je vždy na vyžádání přes aplikaci myDPD nebo nás prosím kontaktujte pomocí tohoto formuláře.
  • Úložní doba na výdejním místě Pick up je 7 kalendářních dnů ode dne výzvy k vyzvednutí.
  • Pozor! Je nutné do objednávky uvést správný český telefonní kontakt a e-mail, jinak nemůže být zásilka kvalitně doručena. Na zahraniční tel. kontakt dopravce příjemce neinformuje.
  • Dobírku můžete uhradit pomocí platební karty nebo v hotovosti u řidiče.
  • Adresátovi DPD v den závozu zasílá SMS s informací o doručování balíku.
  • Zásilku můžete sledovat zadáním čísla zásilky na odkazu ZDE
  • Termín nebo místo doručení si změníte v aplikaci myDPD. 

 

 

 

PLATBA

  • dobírka - za zboží platíte až při převzetí zboží od doručovatele (pošta, kurýr, výdejní místo)
  • zálohová faktura - platba za zboží předem na základě zaslané zálohové faktury. Zboží bude expedováno po Vaší úhradě a připsání platby na náš účet. Převod trvá zhruba 2 pracovní dny
  • platební karta nebo rychlý bankovní převod (platební brána) – platba online. Jste přesměrováni na platební bránu společnosti ComGate Payments. Zde máte možnost využít platbu platební kartou (3-D Secure ČSOB) nebo službu ePlatba+ (s přesměrováním na Vaše internetové bankovnictví. 
  • dárkový poukaz  - je určen k jednorázové úhradě objednávky na www.albatrosmedia.cz. Pro uplatnění vložte kód poukazu při objednávce do položky "Slevový kód". Hodnota dárkového poukazu se automaticky odečte z celkové ceny objednávky a vlastník poukazu doplatí pouze zůstatkovou hodnotu objednávky. Dárkový poukaz nelze nahradit finanční hotovostí. Nevyčerpaná částka se nevrací. V jedné objednávce je možné uplatnit pouze jednu dárkovou poukázku

PLATBA BODY Z BENEFITNÍCH ZAMĚSTANECKÝCH PROGRAMŮ:

Edenred Benefits
Při výběru platby zvolte položku Platební brána (platba kartou, internetbanking, Edenred Benefits). Budete přesměrováni na platební bránu společnosti ComGate Payments, kde zvolíte platbu kartou, kterou provozuje MasterCard platbu dokončíte.

  

 

Benefit Plus

V košíku zvolte platební metodu Cafeterie Benefit Plus a budete přesměrováni na platební bránu. Na výběr máte dvě platební metody:

  1. Platba kartou – zadejte číslo karty a kliknutím potvrďte. Následně obdržíte sms zprávu s autorizačním kódem, který zadáte a tím platbu dokončíte.
  2. Platba objednávkou (přihlášením do virtuálního účtu) – přihlaste se do Cafeterie Benefit Plus a potvrďte požadovanou transakci.

 

 

Benefity.cz
V košíku zvolte platební metodu Cafeterie Benefity.cz a budete přesměrováni na platební bránu. Zde autorizujte platbu zadáním čísla účtu (karty Benefity CZ) a PIN k vaší kartě.

 

 

NAPIŠTE NÁM