EN

Mezinárodní marketingový management

Ralph Berndt, Claudia Fantapié Altobelli, Matthias Sander


Myslet globálně...!
Myslete globálně! Fundované kompendium poznatků a principů marketing managementu na poli nadnárodních a mezinárodních trhů. Shrnuje aspekty marketingového plánování, controllingu a organizace včetně řízení lidského potenciálu. Publikace je určena jak pro studenty a teoretiky marketingu, tak pro praktiky 'v terénu'. V zahraničí opakované vydání, opatřené 180 tabulkami a grafy, vychází v ČR poprvé.

Detailní informace

Žánr management
Jazyk čeština
Počet stran 368
EAN 9788025116418
Datum vydání 09.10.2007
Věk od 15
Formát 167x225 mm
Nakladatelství BIZBOOKS
Hmotnost 0,5600
Typ Kniha
Myslete globálně! Internacionalizace ekonomiky se v mnoha odvětvích nedá zastavit. Soustředění se na domácí trh už není dostačující ani pro středně velké podniky a vedle zajištění existence zde hraje v rámci provozního rozhodování významnou roli také ziskový a růstový potenciál, který se nabízí právě na zahraničních trzích. Rozhodování mezinárodního marketingového managementu mají sloužit k využití tohoto potenciálu. Kniha, kterou držíte v ruce, se obrací na všechny, kteří se v rámci vzdělávání nebo povolání konfrontují s problémy mezinárodně orientovaného marketingu. Fundované kompendium poznatků a principů marketingového ma-nagementu na poli nadnárodních a mezinárodních trhů shrnuje marketingové plánování, controlling a organizaci včetně řízení lidského potenciálu. Publikace je určena pro: - marketingové manažery - studenty - řídící pracovníky obecně

Soubory ke stažení

pdf Obsah.pdf

Uživatelské hodnocení

V současné době nejsou vytvořena žádná uživatelská hodnocení.

Vaše hodnocení

Uživatelskou recenzi mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé

Přihlásit

Budete to vědět jako první!

Zajímá Vás, jaký knižní hit právě vychází, na jaké zboží je výhodná sleva, jaká běží soutěž o ceny? Přihlaste se k odběru našich e-mailových novinek!