EN

Systémy managementu kvality

Co, proč a jak měřit

Jaroslav Nenadál


Základní publikace v oboru managementu kvality
Je smutnou pravdou, že mnohé zkušenosti z praxe českých firem ukazují na některé zásadní nedostatky v metodologii systémových měření a využívání jejich výsledků jako vstupu pro další zlepšování, inovace a změny. Kniha přináší zevrubný rozbor jednotlivých měření v systémech managementu kvality a především podává návod, jak jednotlivá měření v praxi realiozvat.

Detailní informace

Jazyk čeština
Počet stran 224
EAN 9788072614264
Datum vydání 25.04.2016
Věk od 15
Formát 165x235 mm
Nakladatelství MANAGEMENT PRESS
Hmotnost 0,508
Typ Kniha
Vazba brožovaná lepená

Aplikace principů moderního managementu kvality vyžaduje mnohá měření a monitorování, které nemají povahu tzv. technických měření, resp. Testování výrobků. Ukazuje se, že poctivý sběr a vyhodnocování dat u systémových měření je klíčovým předpokladem objektivního rozhodování o dalším strategickém směřování všech typů organizací. Bohužel, mnohé zkušenosti z praxe českých organizací ukazují i na některé zásadní nedostatky v metodologii systémových měření a využívání jejich výsledků jak vstupů pro další zlepšování, inovace a změny. Kniha popisuje provázanost jednotlivých měření v systémech managementu kvality na principy managementu kvality a zejména podává návod na to, jak jednotlivá měření v praxi realizovat. Přináší také rozbor požadavků na tato měření v revidované normě ISO 9001:2005. Všechna měření jsou rozdělena do tří skupin: měření v rámci zpětné vazby, měření výkonnosti a měření vyzrálosti systémů managementu. U každého z uvedených měření jsou vysvětleny klíčové pojmy, popsána všeobecně použitelná metodika a ilustrovány praktické ukázky, resp. Příklady dobré praxe.

Ke stažení

pdf Příloha.pdf

Hodnocení čtenářů

V současné době nejsou vytvořena žádná uživatelská hodnocení.

Vaše hodnocení

Uživatelskou recenzi mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé

 Přihlásit
NAPIŠTE NÁM