EN

Vztahová inteligence

Schopnost a umění získat si lidi

Stefan F. Gross


V novém, přepracovaném vydání úspěšné knihy německý odborník poskytuje praktický návod - strategii a realizační pravidla pro úspěšný, kvalitní a svobodný profesní (i osobní) život. Všechny tyto atributy závisejí na naší schopnosti navazovat a udržovat kvalitní mezilidské vztahy čili na naší vztahové inteligenci (Beziehungsintelligenz). Autor v knize učí, jak si osvojit zásady chování nezbytné k tomu, abychom byli vnímáni jako mimořádné osobnosti, s nimiž každý rád spolupracuje.

Detailní informace

Jazyk čeština
Počet stran 256
EAN 9788072612369
Datum vydání 01.01.2011
Věk od 0
Formát 145x205 mm
Nakladatelství MANAGEMENT PRESS
Typ Kniha
Nezáleží na tom, jaké povolání vykonáváte, jaké postavení zaujímáte, jaké máte plány a jaké jsou vaše možnosti uplatnění svého vlivu či moci. Spíše záleží na tom, jak efektivně dokážete komunikovat s lidmi, kteří vás obklopují a kteří více či méně ovlivňují to, jak rychle dosahujete svých cílů, nakolik jste vytíženi a zda vám vaše práce přináší trvalé uspokojení. Existuje-li proto nějaký zásadní faktor, který ovlivňuje úspěšnost vaší činnosti a kvalitu vašeho života, pak je to kvalita vašich vztahů. Ta rozhoduje o tom, jaký postoj vůči vám zákazník či partner zaujme, co si o vás myslí, jak jste mu sympatičtí a jak ochotně s vámi spolupracuje. Váš partner stanoví stupeň svého vnitřního spojenectví s vámi a ochotu aktivně se zasazovat o vás i vaše zájmy. Bez ohledu na to, jak vysoké jsou vaše nadání, odborná způsobilost a nasazení, teprve vysoká kvalita vztahů vám umožní žít tak, jak si představujete.      Záleží na vás, abyste si vybudovali ty nejlepší vztahy k svým partnerům a jejich rozvoj učinili hlavním jádrem své osobní strategie úspěchu. Jiný úkol pro vás není důležitější a prospěšnější, než je tento! O úspěchu a kvalitě vašeho života rozhoduje vaše vztahová inteligence. Díky ní se vám podaří získat si úctu, loajalitu a podporu svých klientů a partnerů a učinit z nich své přátele a spojence.      Vztahová inteligence hraje klíčovou úlohu, kdykoli vstupujete do interakce s jinými lidmi. Je to základní schopnost, již je třeba si osvojit, abyste s druhými obratně a s nadhledem komunikovali, úspěšně prodávali či na profesionální úrovni vedli svůj tým. Vztahová inteligence je schopnost a umění nadchnout svým chováním a vystupováním ostatní lidi, získat je na svou stranu a motivovat je. Jednání toho, kdo si vypěstoval vztahovou inteligenci, je přitažlivé a působí přesvědčivě.      Nové, třetí přepracované vydání úspěšné publikace Stefana S. Grosse, německého odborníka na problematiku komunikace Vztahová inteligence. Schopnost a umění získat si lidi (nakladatelství Management Press, brož., 256 str., doporučená cena 379 Kč, cena při nákupu u nás 303 Kč, z němčiny knihu přeložil J. Pondělíček) popisuje, co je vztahová inteligence a jak si ji pokud možno v co nejvyšší míře osvojit. Krok za krokem ukazuje, jak si získat přátele a spojence v profesním životě, a zvýšit tak své šance na úspěch a vysokou kvalitu života. Učí, jak si získat úctu a uznání druhých i jak je naopak projevovat, jak si zachovat důstojnost, jak přijímat kritiku i jak kritizovat druhé, je-li to opravdu nezbytné, jak řešit konflikty a jednat s nepříjemnými lidmi, ale i to, jak si po celý den udržet dobrou náladu, i když k tomu zrovna nejsou ty pravé důvody, jak si zkrátka osvojit zásady chování nezbytné k tomu, abychom byli vnímáni jako mimořádné osobnosti, s nimiž každý rád spolupracuje. Stefan F. Gross – odborník na strategii úspěchu, autor řady bestsellerů a jeden z nejrenomovanějších německých expertů v oboru komunikace se zákazníky – již dvacet let radí významným podnikům i jiným organizacím, jak si vytvořit špičkové postavení v orientaci a vazbě na klienty, a je v tomto oboru považován za ideového průkopníka. Je mimo jiné tvůrcem koncepcí „vztahové inteligence“, „kultury osobních výkonů“, „kvality života“ a „umění lehkosti“ a autorem stejnojmenných knih. Jeho stěžejní kniha Vztahová inteligence. Schopnost a umění získat si lidi vychází v českém již třetím přepracovaném vydání. Další knihy nakladatelství Management Press v oblasti rozvoje manažerských, komunikačních a dalších interpersonálních dovedností, vám přibližuje tento výpis

Soubory ke stažení

PDF Ukázka.PDF

Uživatelské hodnocení

V současné době nejsou vytvořena žádná uživatelská hodnocení.

Vaše hodnocení

Uživatelskou recenzi mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé

Přihlásit

Budete to vědět jako první!

Zajímá Vás, jaký knižní hit právě vychází, na jaké zboží je výhodná sleva, jaká běží soutěž o ceny? Přihlaste se k odběru našich e-mailových novinek!