Marketing ve věku společnosti Google | Albatrosmedia.cz
EN

BELETRIE PRO DOSPĚLÉ SE SLEVOU 20 % + DÁREK K NÁKUPU NAD 500 KČ 

Marketing ve věku společnosti Google

Vanessa Fox


Najdou vás vaši zákazníci na Internetu?
Vy ještě nemáte obchodní strategii pro přirozené vyhledávání ve vyhledávačích Google či Seznam? Pak si uzavíráte si cestu k mnoha potenciálním zákazníkům. Tato kniha je praktickým průvodcem s netechnickým výkladem zaměřeným na management a marketing firem. Poskytne vám vše potřebné, abyste mohli začít utvářet obchodní strategii, která plně využije všech přínosů nabízených vyhledáváním.

Detailní informace

Jazyk čeština
Počet stran 248
EAN 9788025133576
Datum vydání 25.07.2011
Věk od 0
Formát 167x225 mm
Nakladatelství COMPUTER PRESS
Hmotnost 0,4
Typ Kniha

Vaši zákazníci vás hledají ve vyhledávačích – najdou vás?

Jakou máte obchodní strategii pro přirozené vyhledávání ve vyhledávačích

Google či Seznam? Pokud zatím žádnou, pak vám chybí jedna klíčová součást

obchodní strategie a zavíráte si cestu k mnoha potenciálním zákazníkům, kteří

vás ve vyhledávačích hledají.

Tato kniha je praktickým průvodcem s netechnickým výkladem zaměřeným

na management fi rem, pracovníky oddělení marketingu či produktové

manažery. Poskytne vám vše potřebné, abyste mohli začít utvářet obchodní

strategii, která plně využije všech přínosů nabízených vyhledáváním. Autorka,

která působila přímo ve společnosti Google, vám poradí, jak vyzrát na přirozené

vyhledávání, aniž byste museli utratit horentní sumy za reklamní kampaně

v oblasti placeného vyhledávání. Naučíte se vyhledávání efektivně zařadit

do svého marketingového mixu, a zajistíte si tak dlouhodobý růst návštěvnosti

a množství zákazníků.

Jak vám bude kniha užitečná

? Nevěnuje se placenému, ale přirozenému vyhledávání, na jehož výsledky

kliká až 86 % uživatelů

? Naučí vás, jak integrovat vyhledávací strategii do všech aspektů byznysu

? Zjistíte, jak prakticky využít informace o tom, co lidé hledají

? Poradí, jak zajistit, aby vás lidé v rámci přirozeného vyhledávání našli

? Naučí vás, jak se dostat ve výsledcích vyhledávání nejvýše

? Navrhne, jak dosáhnout hlavního cíle – získávat stále více nových zákazníků

Komu je kniha určena

Jste-li řídícím pracovníkem, nabídne vám tato kniha celostní pohled na to, jak

vyhledávání zapadá do vaší celkové podnikatelské strategie a jak byste je měli

do své organizace integrovat.

Jste-li pracovníkem marketingu, vývojářem, návrhářem uživatelského rozhraní

či pracujete-li jiným způsobem v oblasti získávání zákazníků, vývoje produktů

nebo rozšiřování povědomí o společnosti, ukáže vám tato kniha, jak začlenit

vyhledávání do vašeho již existujícího rámce tak, abyste dosahovali ještě

větších výnosů.

O autorce:

Vanessa Fox

je uznávanou propagátorkou

a konzultantkou

v oblasti

vyhledávání.

Společnost Google

ji zaměstnala jako

mluvčí odpovědnou za komunikaci

týkající se fungování vyhledávacího

algoritmu Googlu. Je autorkou portálu

Google centrála pro webmastery

– rozhraní slučujícího důležité nástroje

pro tvůrce a správce webů.

Uživatelské hodnocení

V současné době nejsou vytvořena žádná uživatelská hodnocení.

Vaše hodnocení

Uživatelskou recenzi mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé

 Přihlásit

Budete to vědět jako první!

Zajímá Vás, jaký knižní hit právě vychází, na jaké zboží je výhodná sleva, jaká běží soutěž o ceny? Přihlášením k odběru našich e-mailových novinek souhlasíte se zpracováním osobních údajů.