Programujeme 3D hry | Albatrosmedia.cz
EN

Programujeme 3D hry

v jazyce C#

Tom Miller


Kompletní hry od návrhu až po efekty!
Programování 3D her je nyní přístupné všem. S touto knihou využívající jazyka C#, technologií .NET Framework, Direct X a prostředí Visual Studia 2005 zvládnete bez zbytečné teorie snadno krok za krokem vytvořit tři kompletní 3D hry. Kniha obsahuje veškeré nutné vysvětlení a mnoho ukázek kódu. Na CD najdete plně lokalizované zdrojové kódy všech tří her včetně médií a veškeré nutné softwarové vybavení.

Detailní informace

Jazyk čeština
Počet stran 336
EAN 9788025111260
Datum vydání 10.10.2006
Věk od 15
Formát 167x225 mm
Nakladatelství COMPUTER PRESS
Hmotnost 0,54
Typ Kniha + CD
Vazba brožovaná lepená

Mysleli jste si, že hraní her je zábava? A co teprve až se je naučíte vytvářet! K tomu, abyste byli schopni vytvořit hratelnou počítačovou 3D hru se zvukem a všemi efekty, nemusíte být profesionálními programátory. Stačí k tomu znalost základů programování a můžete se pustit do vývoje své první hry.

S touto knihou bez zbytečné teorie krok za krokem vytvoříte rovnou tři kompletní hry od úplných základů a zároveň se naučíte programovat v jazyce C# v rámci prostředí .NET Framework a využívat knihoven DirectX. Pomocí tohoto původce budete schopni vytvořit nejen hru pro jednoho hráče, ale též hru síťovou, a to se všemi zvukovými a vizuálními efekty.

Autor vás mimo jiné naučí:

- Jak navrhnout hru – její rozhraní, postavu a ovládání včetně grafiky

- Jak ve hře implementovat uživatelské rozhraní, objekty, herní postavy a úrovně hry

- Jak rozpohybovat herní postavu a naprogramovat její ovládání

- Jak hru ozvučit, přidat zvláštní efekty, nebo řídit úroveň detailů

- Jak tvořit vertex shadery, přidat stínování, nebo pracovat s pixel shadery

- Jak vytvořit odrazové plochy – zpětné zrcátko nebo lesklý povrch objektů

- Jak zvýšit výkon hry a další triky

Zdrojový kód her je jak v knize, tak na přiloženém CD pečlivě lokalizován do češtiny a okomentován, takže jej snadno pochopí i úplný začátečník.

Přiložené CD obsahuje zdrojové kódy společně se soubory médií (3D objekty, grafika, zvuky atd.), dále instalace rozhraní .NET Framework 1.1 a 2.0 a vývojové prostředí DirectX SDK December 2005. Kniha a CD tak představuje vše, co potřebujete k okamžitému programování 3D her.

O autorovi:

Tom Miller je bývalým členem vývojového týmu Visual Basicu společnosti Microsoft. Od roku 1999 působí jako přední designér a vývojář Managed DirectX API. Jeho úkolem je zprostředkovat DirectX API a programování her obecně širšímu publiku. Na svém kontě již má knihu věnující se využití knihoven Managed DirectX při programování her.

Soubory ke stažení

pdf Obsah.pdf

Uživatelské hodnocení

V současné době nejsou vytvořena žádná uživatelská hodnocení.

Vaše hodnocení

Uživatelskou recenzi mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé

 Přihlásit
NAPIŠTE NÁM

Budete to vědět jako první!

Zajímá Vás, jaký knižní hit právě vychází, na jaké zboží je výhodná sleva, jaká běží soutěž o ceny? Přihlášením k odběru našich e-mailových novinek souhlasíte se zpracováním osobních údajů.