Jak prodat vycpaného žraloka (za 12 milionů dolarů) | Albatrosmedia.cz
EN

SLEVA 20 % NA BELETRII PRO DĚTI A KNIHA ZDARMA KE KAŽDÉ OBJEDNÁVCE

Jak prodat vycpaného žraloka (za 12 milionů dolarů)

Don Thompson


Ojedinělý a v češtině unikátní pohled na světový trh se současným uměním. Autor čerpá z jedinečných rozhovorů se špičkovými aukcionáři, galeristy, výtvarníky i sběrateli, shromážděných během svého průzkumu a objasňuje psychologii trhu s uměním, který má dnes mnoho společného s prodejem luxusních značek módního zboží. Pronikavou, solidními údaji podloženou analýzu odlehčuje úsměvný přístup zdravého rozumu, který nás provází na průzkumné výpravě fascinujícím světem současného umění.

Detailní informace

Jazyk čeština
Původní název $12 million stuffed shark
Počet stran 368
EAN 9788087162583
Datum vydání 03.03.2010
Věk od 18
Formát 135x190 mm
Nakladatelství KNIHA ZLÍN
Edice TEMA
Hmotnost 0,41
Typ Kniha
Vazba brožovaná lepená

Ojedinělý a v češtině unikátní pohled na světový trh se současným uměním. Nesmírně čtivou a zábavnou formou identifikuje ekonomické zákony a marketingové strategie, které vedou k dosažení tak závratných cen za práce některých výtvarníků, zatímco jiní zůstávají bez povšimnutí. Autor čerpá z jedinečných rozhovorů se špičkovými aukcionáři, galeristy, výtvarníky i sběrateli, shromážděných během svého průzkumu a objasňuje psychologii trhu s uměním, který má dnes mnoho společného s prodejem luxusních značek módního zboží. Pronikavou, solidními údaji podloženou analýzu odlehčuje úsměvný přístup zdravého rozumu, který nás provází na průzkumné výpravě fascinujícím světem současného umění.

Ke stažení

pdf Ukázka.pdf

Uživatelské hodnocení

V současné době nejsou vytvořena žádná uživatelská hodnocení.

Vaše hodnocení

Uživatelskou recenzi mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé

 Přihlásit
Autor knihy
Don Thompson

Don Thompson

Ekonom a sběratel současného umění Don Thompson žije střídavě v Londýně a v Torontu. Jako profesor obchodu a podnikání se zaměřením na marketingovou strategii působil na London School of Economics, Harvard Business School a nyní na York University v Torontu. Je autorem nebo spoluautorem více než desítky knih o marketingu a ekonomice. Přispívá do The Times, Harper’s Magazine nebo The Art Economist. V České republice mu byly vydány tituly Jak prodat vycpaného žraloka (za 12 miliónů dolarů) či Supermodelka a krabice Brillo.
Zobrazit profil autora
NAPIŠTE NÁM