Facebook Albatros Media
Twitter Albatros Media
Instagram Albatros Media

English

Česky


košík
Nákupní košík: 0 položek za 0 Kč
Rozšířené hledání
Podle žánru
Podle nakladatelství
Podle autora
Podle věku
Podle řady
Podle edice
Podle produktu
Podle jazyk. vydání
Katalog novinek

     

Prosinec 2014 - ke stažení ZDE

Videoukázky knih

Videoukázky knih ZDE

TOP 10

Univerzální principy designu

125 způsobů jak zvýšit použitelnost a přitažlivost a ovlivnit vnímání designu

Univerzální principy designu
  • Běžná cena:690 Kč
  • Ušetříte:173 Kč (25%)   Akční sleva 25%
  • Dostupnost:Skladem
  • Cena pro vás:518 Kč
125 způsobů jak ovlivnit přitažlivost,použitelnost a vnímání designu
Ať už vedete marketingovou kampaň, tvoříte videohru či rozhraní webu, nebo třeba připravujete muzejní expozici, potřebujete univerzální vodítka, díky kterým vaše dílo publikum zaujme a usnadní mu jeho používání. Tato obecná pravidla jsou průmětem znalostí mnoha teoretických i praktických vědních disciplín od kognitivní psychologie přes antropologii až třeba po matematiku.

Věhlasní autoři vás s těmito neměnnými pravidly důkladně obeznámí a naučí vás je využívat. Na řadě příkladů a ilustrací z praxe pochopíte, kterých aspektů se má váš design držet, a jakých se naopak vyvarovat. Kniha vám tak poslouží jako cenná ucelená studnice klíčových expertních informací, kdykoli se pustíte do nového projektu.

S knihou se mimo jiné dozvíte:
- Proč lidé lépe vnímají antropomorfní formy a červenou barvu
- Jak v reklamní kampani účinně využívat zakořeněných archetypů
- V jakých případech je účelné zarovnávat objekty vůči jejich okrajům
- Jak výška a úhel pohledu ovlivňují kreativitu a vnímání produktu
- Který druh internetové reklamy je z pohledu uživatele nejvýhodnější
- Jakými technikami zatraktivnit interiér kavárny či prodejny
- Jaké jsou nejčastější zdroje chyb a špatného užívání designu
- Kde leží kompromis mezi flexibilitou a použitelností produktu
- Kdy a jak v designu zohlednit selektivní percepci a interferenční efekty
- Co ovlivňuje čitelnost textu a proč bývá obrazová informace údernější
- Která pravidla a techniky využít při tvorbě nového layoutu

O autorech:
William Lidwell přednáší a poskytuje konzultace v oblasti designu a psychologie. Zajímá se zejména o interdisciplinární design a způsoby, jakými firmy dosahují inovací.

Kritina Holdenová je technickou vedoucí Divize testování a analýzy použitelnosti (UTAF) Johnsonova vesmírného střediska NASA a mimořádnou profesorkou na Houstonské univerzitě Clear Lake.

Jill Butlerová pracovala jako de­signérka a konzultantka pro různé organizace. V roce 2002 založila Stuff Creators Design Studio, mimoto vyučuje design, DTP a typografii na dvou vysokých školách.
Univerzální principy designu
Univerzální principy designu
Univerzální principy designu
Univerzální principy designu
  • Typ Název souboru Velikost
  • soubor typu "pdf" Obsah 69.1 kB
Přihlášení



Nová registrace
Zaslat zapomenuté heslo
Aktuality
Akční nabídka e-shopu
Zelená linka - volejte zdarma

zeleny telefon

linka




Informace a objednávky pro koncové zákazníky

Slevové programy
Naše nakladatelství
Novinky na váš e-mail

© Albatros Media a.s.

Tento e-shop je určen pro prodej knih koncovým zákazníkům společnosti Albatros Media a.s., neslouží pro prodej knihkupcům a dalším obchodním partnerům společnosti.

Veškeré nabízené akce a slevy platí pouze při objednání v tomto e-shopu.

Vyrobila společnost Nový Web s.r.o.

RSS novinky  Rss novinky

RSS aktuality  Rss aktuality