EN

Česko-německý, německo-český slovník managementu

Mojmír Vavrečka, Václav Lednický, Martina Imider


Zvládněte pojmy managementu v němčině!
Soubor výkladových slovníků managementu usnadní komunikaci manažerům na různých úrovních a pomůže studentům ekonomického zaměření orientovat se v cizojazyčných pojmech v dané oblasti. Slovníky mohou využít i studenti filozofických fakult. Slovníky vyšly ve třech jazykových mutacích – anglické, německé, ruské. Obsahují přes 1300 pojmů v každé jazykové verzi používaných ve sféře managementu.

Detailní informace

Žánr slovníky
Jazyk čeština
Počet stran 388
EAN 9788025105207
Datum vydání 28.02.2006
Věk od 15
Formát 148x210 mm
Nakladatelství EDIKA
Hmotnost 0,48
Typ Kniha
Vazba vázaná s laminovaným potahem

Slovník je určen všem, kteří se pohybují v oblasti managementu, odborníkům i studentům, ale i široké veřejnosti. Obsahuje 1303 pojmů managementu doplněných odborným komentářem.

Česko-německý, německo-český slovník managementu vychází společně s anglickou a ruskou verzí tohoto slovníku. Jednotlivá slovníková hesla jsou očíslována a seřazena podle výchozí české varianty, za jednotlivými hesly následuje překlad v příslušném cizím jazyce.

Vyhledávání cizojazyčných ekvivalentů umožňují jejich indexy – abecední seznamy seřazené podle abecedy daného cizího jazyka a opatřené číslem hesla v české verzi. Pomocí indexů lze porovnávat nejen české a cizojazyčné texty, ale i cizojazyčné mezi sebou.

Hodnocení čtenářů

V současné době nejsou vytvořena žádná uživatelská hodnocení.

Vaše hodnocení

Uživatelskou recenzi mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé

 Přihlásit
NAPIŠTE NÁM