EN

Jak myslí Rupert Murdoch

Tajemství úspěchu mediálního magnáta

Paul R. La Monica


Poznejte blíže kontroverzního mediálního magnáta.
Bezohledný cynik, člověk, který degradoval žurnalistiku, ale také jeden z nejschopnějších byznysmenů současnosti – mediální magnát a miliardář Rupert vzbuzuje celou svou kariéru kontroverze. Paul R. La Monica se ve své knize Jak myslí Rupert Murdoch na jeho kontroverzní úspěchy a prohry dívá poměrně střízlivým pohledem a podotýká, že některá kritika od Murdochových odpůrců může být nespravedlivá.

Detailní informace

Jazyk čeština
Počet stran 256
EAN 9788025126325
Datum vydání 05.12.2011
Věk od 15
Formát 148x210 mm
Nakladatelství BIZBOOKS
Edice Jak myslí
Typ Kniha
Bezohledný cynik, člověk, který degradoval žurnalistiku, ale také jeden z nejschopnějších byznysmenů současnosti – mediální magnát a miliardář Rupert Murdoch vzbuzuje kontroverze a každým svým činem si získává nové příznivce nebo naopak další odpůrce. Rupert Murdoch změnil téměř od základů novinový a televizní byznys, Hollywood a vlastně celý mediální svět. Původně vydavatel novin v Austrálii, dnes vlastník jedné z největších mediálních společností na světě vydávající množství novinových titulů a knih a provozující televizní stanice a filmové studio – jeden z nejvlivnějších lidí na zemi. Zároveň ale člověk, který pro slávu svého impéria a pro větší výnosy ze svých aktivit neváhá použít i ne zcela čisté praktiky. Paul R. La Monica se ve své knize Jak myslí Rupert Murdoch na jeho kontroverzní úspěchy a prohry dívá poměrně střízlivým pohledem. Podotýká, že některá kritika od Murdochových odpůrců může být nespravedlivá. Rupert Murdoch celou svou podnikatelskou kariéru touží zejména po uznání – toho se mu ale skrze vlastnictví poněkud bulvárních médií nedostalo. Přesto, ačkoliv jej kritizují, mnozí konkurenti jej napodobují. Murdoch je téměř vždy tím, kdo se směje naposledy. Svědčí o tom i jeho umístění v žebříčku magazínu Forbes – třináctým nejvlivnějším člověkem planety se nestanete jen tak. Paul R. La Monica je přispěvatelem CNNMoney.com, jeho každodenní sloupek "Buzz" se zaměřuje na makroekonomické zprávy. Pro stejné médium píše také blog „Media Biz“, kde se věnuje oblasti médií a zábavy.

Uživatelské hodnocení

V současné době nejsou vytvořena žádná uživatelská hodnocení.

Vaše hodnocení

Uživatelskou recenzi mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé

Přihlásit

Budete to vědět jako první!

Zajímá Vás, jaký knižní hit právě vychází, na jaké zboží je výhodná sleva, jaká běží soutěž o ceny? Přihlaste se k odběru našich e-mailových novinek!