EN

Chaotika

Řízení a marketing firmy v éře turbulencí

John A.Caslione, Philip Kotler


Jak provést firmu dobami recese a nejistoty - od gurů marketingu a strategií.
Je vaše firma připravena na příští, dnes těžko předvídatelný šok, který postihne vaše trhy? Třeba na návrat krize, změnu klíčové legislativy, bankrot některého státu nebo pád měny, ekologickou katastrofu nebo nástup převratné technologie, jež mohou změnit podstatu vašeho podnikání? Philip Kotler ve skvělé strategické knize ukazuje, jak může být firma na takové situace trvale připravena a obracet je ve svůj prospěch.

Detailní informace

Jazyk čeština
Počet stran 216
EAN 9788025125991
Datum vydání 14.10.2009
Věk od 15
Formát 167x225 mm
Nakladatelství BIZBOOKS
Typ Kniha
Chaotika Svět vstoupil do nové ekonomické éry. Provázanost ekonomik globalizací a rychlost toku informací způsobuje, že události ze vzdálených zemí a trhů v zápětí řetězově dopadají i na zdánlivě izolovaná odvětví. Nynější ekonomické zpomalení je ve skutečnosti součástí epochy stále častěji se opakujících, nepředvídatelných turbulencí, v níž se rizika i příležitosti rychle šíří po celém světě. Je vaše firma připravena na příští šok? I v relativně klidných mezidobích prosperity neúnavně panuje nadměrná konkurence. Vedle každodenních problémů spojených s konkurenčním prostředím a střídáním obvyklých hospodářských cyklů se tak šéfové a manažeři firem musí naučit rozpoznávat zvýšený výskyt větších i menších poruch ohrožujících jejich podnikatelské plány. Potřebují proto nové strategie, jimiž se budou chránit a díky nimž budou moci využít příležitosti, které se nepochybně objeví. V knize Chaotika představují uznávaní podnikoví stratégové Philip Kotler a John Caslione mnoho detailních poznatků směřujících nejen k pouhému přežití firmy v globální ekonomické krizi, ale zejména k nastartování prosperity pro mnohé další konjunktury a poklesy, které ji čekají. Jádrem je představení systému řízení chaosu, usilujícího o minimalizaci zranitelnosti firmy a maximální využití naskýtajících se příležitostí – a tím i získání náskoku před konkurenty, kteří se uchylují k zastaralé taktice všeobecné paniky a plošných škrtů. Tento systém vám pomůže zcela přehodnotit své manažerské a marketingové přístupy v době recese a turbulencí trhů. Respektovaní autoři vám zde předkládají příklady a návody, jak: - zavést systém včasného varování odhalující první náznaky převratných změn, včetně inovací a šoků, na něž musí firma reagovat, - vytvářet nejpesimisičtější, nejoptimističtější a nejpravděpodobnější scénáře, včetně příslušných strategií pro efektivní zvládnutí každé z možných situací, - strategicky snižovat náklady a zvyšovat efektivitu v jednotlivých odděleních: finančním, informačních technologií, výrobním, nákupu a lidských zdrojů, - ochránit svůj tržní podíl v klíčových zákaznických segmentech bez potřeby ohromných rozpočtů na výzkum trhu a marketing, - zkrátit strategické plánování do kratších, tříměsíčních cyklů umožňujících adekvátně reagovat na aktuální stav firmy a okolního prostředí, - předcházet potenciálně katastrofálním důsledkům opuštění zásadních principů. Jako skvěle načasovaná, praktická a přesvědčivá kniha je Chaotika nepostradatelným návodem pro vedoucí představitele firem usilujících o přežití současných ekonomických bouří a toužících po udržení prosperity během všech dalších turbulencí, které jsou před námi. Osobnosti světového i českého byznysu ke knize Chaotika: „Převratná kniha pro bezprecedentní dobu. Měla by být povinnou četbou pro všechny manažery v dnešním chaotickém světě.“ – Marshall Goldsmith, autor businessových bestsellerů What Got You Here Won‘t Get You There a Succession: Are You Ready? „Pan Kotler jako první pojmenovává novou ekonomickou situaci a nebojí se tvrzení, že to už na trzích nikdy nebude jako dříve. Kromě obecných pravidel dokázal vystihnout konkrétní chyby a tahy, které by manažeři a ředitelé firem určitě neměli dělat.“ – Tomáš Krýsl, Office & Marketing Manager, Xerox Czech Republic & Slovakia „Aktuálnost Kotlera a Caslioneho je dokonalá. Chaotika nabízí úžasný pohled na naši novou normalitu turbulence a nejistoty – kterou většina firem není připravena zvládat. Je skvělým strategickým manuálem pro vedoucí představitele firem a jejich organizace ke zvládání a překonávání všech krizí jak dnes, tak v nastupující ‚éře turbulencí‘.“ – Ferdinando „Nani“ Falco Beccalli, prezident a CEO, General Electric „Kdo se zabývá podnikáním, managementem a marketingem, měl by se s knihou Chaotika náležitě seznámit. Přichází totiž v pravou chvíli, kdy si konečně začínáme naplno uvědomovat, že šoky, chaos a turbulence se stávají určující normalitou našeho světa.“ Miroslav Foret, Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně, autor knih Marketingový průzkum, Marketingová komunikace, Jak komunikovat se zákazníkem aj. „Když je obloha nejtemnější, září nejsilnější hvězdy nejjasněji. V korporátním světě jsou jimi společnosti se strategickým zaměřením – ne ty, jež se uchylují k hysterickým plošným škrtům. Na potemnělé obloze marketingu je naší nejzářivější hvězdou Philip Kotler. Společně se stratégem Johnem Caslionem vytvořili tuto výjimečnou, aktuální a praktickou knihu, s níž provedete firmu turbulentními časy. Zachovejte se podle ní.“ – Emeritní profesor Malcolm McDonald, Cranfield University School of Management, Velká Británie, autor knihy Creating a Company for Customers „Autoři v knize symbolicky nazvané Chaotika ukazují způsob, jak odhalovat kritické změny prostředí, jak plánovat budoucí období pomocí scénářů v častějších periodách, šetřit náklady, ale zároveň nevynechat nové příležitosti, nezbavovat se talentů a dlouhodobých partnerství. Kniha je velmi inspirativním čtením pro každého, kdo chce být úspěšný v nové době – době chaosu.“ – Mgr. Jakub Nosek, MBA, Atwave Consulting „Tato kniha musí být povinnou četbou pro každého, kdo chce být úspěšný v dynamicky se měnících podmínkách nového ekonomického prostředí v dnešní době.“ – David Krajný, CEO, RE/MAX Czech/Slovak Republic O autorech O autorech: Philip Kotler je předním světovým expertem v oblasti praktických marketingových strategií, mnohými považován za otce moderního marketingu. Nedávno vyšlo 13. vydání jeho stěžejní knihy Marketing Management, která je již dlouhá léta nejpoužívanější učebnicí pro výuku marketingu v rámci MBA programů po celém světě. Z jeho dalších knih lze jmenovat Marketing Models, Principles of Marketing, Strategic Marketing for Nonprofit Organizations, Social Marketing, Marketing Places, Corporate Social Responsibility, kromě nich napsal asi 30 dalších knih. V rámci svého výzkumu se zabývá strategickým marketingem, inovacemi, marketingem na spotřebním i B2B trhu, marketingem služeb, distribucí, e-marketingem a společenským marketingem. Pracoval jako konzultant pro IBM, Bank of America, Merck, Ford, General Electric, Honeywell a mnoho dalších společností. Obdržel 12 čestných doktorátů z předních univerzit ve Spojených státech a v zahraničí, včetně „S. C. Johnson & Son distinguished profesor“ mezinárodního marketingu na Kellogg School of Management při Northwestern University. John A. Caslione je uznávaným odborníkem na globální ekonomiku, pomáhal zavádět podnikové strategie v 88 zemích na 6 kontinentech. Pracuje jako poradce pro velké a střední společnosti včetně ABB, Becton-Dickenson Biosciences, Caltex Lubricants, ExxonMobil, GE, Hewlett-Packard, Johnson & Johnson, IBM a Philips N.V. Je zakladatelem a prezidentem globální poradenské společnosti GSC Business Capital LLC, zabývající se fúzemi a akvizicemi a byl rovněž zakladatelem a prezidentem společnosti Andrew-Ward International, zabývající se poradenstvím v oblasti managementu. Vystupuje na mnoha konferencích po celém světě a působí jako hostující profesor na Kellogg School of Management při Northwestern University, kde přednáší o globální ekonomice, globálním marketingu a globálním rozvoji podnikání, včetně rozvíjejících se trhů. Je autorem čtyř knih zabývajících se globalizací a tvorbou globálních podnikatelských strategií. Svůj titul MBA získal na University of New York (Buffalo) a titul doktora práv na Chicago-Kent College of Law (Chicago). Je zakládajícím členem prvního anglicky mluvícího členského klubu Rotary International ve Frankfurtu, vzniklého v roce 2006.

Uživatelské hodnocení

V současné době nejsou vytvořena žádná uživatelská hodnocení.

Vaše hodnocení

Uživatelskou recenzi mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé

Přihlásit

Budete to vědět jako první!

Zajímá Vás, jaký knižní hit právě vychází, na jaké zboží je výhodná sleva, jaká běží soutěž o ceny? Přihlaste se k odběru našich e-mailových novinek!