EN

Marketingový plán

Příprava a úspěšná realizace

Malcom McDonald, Hugh Wilson


Rozdrťte konkurenci díky efektivnímu marketingovému plánování!
Vytvoření efektivního marketingového plánu, který vašemu podniku poskytne konkurenční výhodu, není jednoduchá záležitost. Strategický marketingový plán by měl být jasným a jednoduchým shrnutím klíčových tržních trendů, hlavních cílových trhů a hodnot, které tyto trhyvyžadují, Měl by obsahovat jasnou hierarchii marketingových cílů a strategií spolu s finančními důsledky. To vyžaduje vědomosti, dovednosti, soudnost, kreativitu a především čas. Vše, co k úspěchu (kromě času) potřebujete, najdete v této knize.

Detailní informace

Jazyk čeština
Počet stran 576
EAN 9788026500148
Datum vydání 27.08.2012
Věk od 15
Formát 167x225 mm
Nakladatelství BIZBOOKS
Hmotnost 1,05
Typ Kniha
Efektivní marketingové plánování je základním kamenem veškerých zdrojů příjmů firmy, hlavním nástrojem konkurenčního boje. Strategický marketingový plán by měl být jasným a jednoduchým shrnutím klíčových tržních trendů, hlavních cílových trhů, hodnot, které tyto trhy požadují, a měl by tak firmě pomoci vytvořit konkurenční výhodu. V knize Marketingový plán autoři vysvětlují, co to je marketing, jak funguje proces marketingového plánování, jak provádět marketingový audit, jak formulovat a stanovit marketingové cíle a strategie, a jak za účelem jejich dosažení a realizace naplánovat vše potřebné a navrhnout a implementovat jednoduchý systém marketingového plánování. Konkrétně se kniha věnuje například těmto tématům: - potřeby zákazníků - marketingový mix - tržní podíl - definice a segmentace trhu - značka - náklady - konkurence - marketing v době recese - řízení vztahů se zákazníky (CRM) Publikace Marketingový plán se podrobně zabývá tématem, kterému se odborná marketingová literatura nevěnuje, nebo jen povrchně. V dnešní době zaměřené na zákazníka a jeho potřeby se dostává marketingovým strategiím takové pozornosti, že celé firmy jsou přímo marketingově řízeny. Pokud má firma uspět na trhu, musí umět zákazníkovi vyhovět lépe než konkurence. Pokud chce přitom firma přežít, musí to zvládat efektivně a dlouhodobě. A to bez kvalitního marketingového plánu nelze. Autorům se podařilo poutavým způsobem přiblížit tvorbu marketingových plánů každému, kdo o to projeví zájem, ať jde o pilného studenta marketingu, prozíravého podnikatele, profesionálního plánovače, či aktivního manažera. Na různém stupni odbornosti zde každý nalezne informace podané srozumitelně, přehledně a s možností praktického procvičení pro kontrolu správného pochopení jednotlivých součástí plánu. Díky případovým studiím úspěšných či neúspěšných strategií se čtenář může vyhnout často citelným ztrátám z vlastních omylů. Na důkladné prostudování knihy se vyplatí najít si čas. Ing. Jitka Černá, Ph.D. a Ing. Monika Ryšavá Katedra marketingu, Vysoká škola ekonomická v Praze

Uživatelské hodnocení

V současné době nejsou vytvořena žádná uživatelská hodnocení.

Vaše hodnocení

Uživatelskou recenzi mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé

 Přihlásit

Budete to vědět jako první!

Zajímá Vás, jaký knižní hit právě vychází, na jaké zboží je výhodná sleva, jaká běží soutěž o ceny? Přihlaste se k odběru našich e-mailových novinek!