EN

5 rolí manažera

a jak je profesionálně zvládnout

Oldřich Šuleř


Zvládáte své manažerské role?
Seznámíte se a procvičíte si techniky, které slouží k řízení a působení na podřízené nebo obchodní partnery. Osvojíte si: interpersonální, rozhodovací, informační, organizační a motivační role. Na konci každé kapitoly si můžete sami na sobě pomocí sebepoznávacích testů ověřit či vyzkoušet probrané aspekty práce manažera. Kniha se svým pojetím hodí pro sebevzdělávání a samostudium.

Detailní informace

Jazyk čeština
Počet stran 256
EAN 9788025123164
Datum vydání 22.12.2008
Věk od 15
Formát 167x225 mm
Nakladatelství BIZBOOKS
Hmotnost 0,46
Typ Kniha
Vazba brožovaná lepená

Autor Ing. Oldřich Šuleř

se věnuje strategickému řízení, manažerským technikám a rozvoji tzv. měkkých dovedností. Absolvoval Technickou univerzitu v Ostravě a manažerské programy v Japonsku, USA, Nizozemsku a Velké Británii. Po roce 1990 působil jako člen vrcholového managementu, představenstva a dozorčí rady různých českých firem. Je majitelem poradenské a vzdělávací firmy Šuleř Transform (www.suler.cz) a spolumajitelem Školy manažerského rozvoje. Pracuje jako konzultant a lektor pro řadu významných českých, slovenských a zahraničních firem. Je autorem a spoluautorem osmi knih o řízení a manažerských technikách.

Publikace nabízí jedinečný pohled na práci manažera. Věnuje se pěti oblastem – rolím, jež byste měl/a/ jako dobrý řídící pracovník bezpečně ovládat. Které to jsou?

V případě interpersonální role se dozvíte, jaký styl vedení by měl manažer v různých situacích zvolit, aby řídil svůj tým efektivně.

Náplní informační role je předávání informací. Poznáte techniky, které pomohou přenášet potřebné informace, ale i definovat a analyzovat skutečnou situaci a díky tomu zaměříte úsilí své i druhých potřebným směrem.

Chce-li manažer zvládnout roli rozhodovací, musí disponovat nástroji a technikami určenými k řešení problémů. S knihou si osvojíte analytické a kreativní techniky potřebné k nalezení optimálního rozhodnutí.

Obsahem organizační role je zvládnutí plánování i kontrolování a jejich přenášení na nižší úrovně řízení. Mimo jiné se naučíte řídit změny a volit přiměřenou strategii a taktiky.

Motivační role zahrnuje prostředky určené k motivování. Prohloubíte si dovednosti, jak systematicky hodnotit výkon pracovníků, jak efektivně delegovat nebo koučovat.

Titul vám poskytne ucelený pohled na osobnost manažera, jeho kompetence, organizaci práce a nabídne nástroje a techniky, které manažer může uplatňovat ve své každodenní praxi. Na konci jednotlivých kapitol si můžete sami pomocí sebepoznávacích testů ověřit či vyzkoušet, na jaké úrovni jsou právě vaše znalosti a dovednosti.

Hodnocení čtenářů

V současné době nejsou vytvořena žádná uživatelská hodnocení.

Vaše hodnocení

Uživatelskou recenzi mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé

 Přihlásit
NAPIŠTE NÁM