EN

Marketing pro začátečníky

Miroslav Foret


Začínáte s marketingem?
Kniha navazuje na úspěšný a několikrát dotiskovaný titul marketing – základy a postupy. Jednoduchou a přehlednou formou seznámí začátečníka se vším důležitým, co byste měl o marketingu vědět. Každá z problematik je živě demonstrována na modelových situacích a to převážně z domácího prostředí. Pochopíte tak rychle mechanismy, kterými se domácí trh řídí. Za každou kapitolou následují praktické otázky k zamyšlení i cvičení.

Detailní informace

Jazyk čeština
Počet stran 160
EAN 9788025119426
Datum vydání 06.03.2008
Věk od 15
Formát 167x225 mm
Nakladatelství BIZBOOKS
Hmotnost 0,38
Typ Kniha
Publikace je určena: - těm, kteří s marketingem začínají, ať jde o budoucí marketing manažery nebo i zaměstnance malé firmy, kde jeden člověk zabezpečuje více činností, tedy i marketing - studentům podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult, jimž nabídne veškeré základy marketingu >/ul> Dozvíte se: - jaké existují základní marketingové definice - co rozumíme marketingovým řízením a proč je v praxi důležité - jaká marketingová strategie je kdy vhodná - jak připravit životaschopný marketingový plán - co spadá pod marketingové makro a co pod mikroprostředí - jak provést analýzu portfolia - co vše dokážeme vyčíst z chování zákazníků - nakolik je důležitá segmentace trhu a jak ji využít - proč a kdy je třeba provádět marketingový výzkum - jak pracovat s tzv. marketingovými prvky – produktem, cenou, distribucí i propagací - že vstup na zahraniční trh nemusí být ani tolik náročný, že záleží na formě a načasování O autorovi: Prof. PhDr. Miroslav Foret, CSc. Na Masarykově univerzitě v Brně vedl v 90. letech Centrum rozvoje malého podnikání České republiky, financované Kongresem USA a na tamní Ekonomicko-správní fakultě vyučoval marketingové předměty (marketing, marketingová komunikace, marketingový výzkum). Společně s partnery z Vysoké školy v Haagu založil Mezinárodní institut marketingu, komunikace a podnikání (IIMCE). Působí na Provozně ekonomické fakultě Mendelovy zemědělské a lesnické univerzity v Brně a na Soukromé vysoké škole ekonomické ve Znojmě, kde zastává funkci rektora. Je zástupcem České republiky v řídícím výboru International Association on Public and Non Profit Marketing.

Uživatelské hodnocení

V současné době nejsou vytvořena žádná uživatelská hodnocení.

Vaše hodnocení

Uživatelskou recenzi mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé

 Přihlásit

Budete to vědět jako první!

Zajímá Vás, jaký knižní hit právě vychází, na jaké zboží je výhodná sleva, jaká běží soutěž o ceny? Přihlaste se k odběru našich e-mailových novinek!