EN

Kaizen

Metoda, jak zavést úspornější a flexibilnější výrobu v podniku


Metoda KAIZEN pomáhá zvedat výkon firmy!
Sdělení KAIZEN zní stručně asi takto: Dělejme věci lépe, vyrábějme v lepší kvalitě, zdokonalujme i to, co na první pohled zdokonalení nepotřebuje, protože pokud to neuděláme, předstihnou nás ti, kdo to dělají. V přehledné příručce najdete 16 manažerských postupů KAIZEN, které lze použít v praxi. Obsahuje rovněž více než 100 příkladů, 15 případových studií a 50 grafů a obrázků.

Detailní informace

Žánr management
Jazyk čeština
Počet stran 280
EAN 9788025116210
Datum vydání 04.07.2007
Věk od 15
Formát 167x225 mm
Nakladatelství BIZBOOKS
Hmotnost 0,66
Typ Kniha
Podnikatelská filozofie zaměřená na neustálé zkvalitňování všech procesů! „KAIZEN je úplně jiná kniha než všechny ostatní, které jsem o japonském managementu četl. Je totiž ohromně praktická. Pozoruhodné dílo!“ Thomas R. Horton, výkonný ředitel Americké asociace pro management „KAIZEN je opakem spokojenosti. Tato kniha je skvělým zdrojem informací pro lidi, kteří usilují o to, aby neustálé procesy obnovy v podnicích změnili v instituci.“ John A. Young, prezident a výkonný ředitel Hewlett-Packard Sdělení KAIZEN zní stručně asi takto: „Dělejme věci lépe, vyrábějme v lepší kvalitě, zdokonalujme i to, co na první pohled zdokonalení nepotřebuje, protože pokud to neuděláme, předstihnou nás ti, kdo to dělají.“ V přehledné příručce najdete 16 manažerských postupů KAIZEN, které lze použít v praxi. Obsahuje rovněž více než 100 příkladů, 15 případových studií a 50 grafů a obrázků. Autor postupně zkoumá, jakou roli sehrává KAIZEN v: - plánování zisků - uspokojování zákazníků - programech absolutní kontroly kvality - systémech návrhů a inovací - činnosti malých skupin - výrobě řízené systémem „just in time“ - vylepšování systémů - koordinaci mezi různými odděleními (Cross-Functional Management) - zavádění nových postupů - zavádění kvality - vztazích s dodavateli - firemní kultuře - řešení problémů vznikajících při řízení pracovních sil O autorovi: MASAAKI IMAI pomohl za svou kariéru více než dvěma stovkám podniků mimo Japonsko promyslet si jejich organizační strukturu a zavést do řízení japonské metody. Je ředitelem Cambridge Corporation, mezinárodní poradenské a personální agentury se sídlem v Tokiu, kterou založil v roce 1962. Vystudoval na tokijské univerzitě amerikanistiku a v 50. letech strávil pět let ve Spojených státech, kde pracoval pro japonské Středisko produktivity ve Washingtonu (náplní jeho práce bylo především provázet skupinky japonských podnikatelů, kteří navštěvovali Spojené státy, aby se zde zblízka mohli podívat na „tajemství americké průmyslové produktivity“). V současné době Masaaki Imai píše a přednáší o japonské podnikatelské filozofii, především o postupných zdokonaleních a zdokonaleních, jež jsou podle něj stejně důležitá, jako „průlomové“ inovace. Na jeho seminářích je tato filozofie prezentována pod označením KAIZEN. Masaaki Imai je autorem knih „Ano není odpověď“ a „16 způsobů jak se vyhnout slovu Ne“.

Soubory ke stažení

pdf Obsah.pdf

Uživatelské hodnocení

V současné době nejsou vytvořena žádná uživatelská hodnocení.

Vaše hodnocení

Uživatelskou recenzi mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé

 Přihlásit

Budete to vědět jako první!

Zajímá Vás, jaký knižní hit právě vychází, na jaké zboží je výhodná sleva, jaká běží soutěž o ceny? Přihlaste se k odběru našich e-mailových novinek!