EN

Reklama, propagace a marketingová komunikace

Donald Baack, Kenneth E. Clow


Vše o reklamě, propagaci a marketingové komunikaci
Kniha je určena studentům ekonomického zaměření, kteří se chtějí dozvědět co nejvíc informací o reklamě, propagaci a marketingové komunikaci. Naleznete zde např. tato témata: firemní image, řízení značky, nákupní chování, podpora prodeje, analýza propagačních příležitostí, reklama, integrovaný marketing, způsoby hodnocení marketingových programů. Na konci každé kapitoly jsou materiály na procvičení probíraných koncepcí.

Detailní informace

Jazyk čeština
Počet stran 504
EAN 9788025117699
Datum vydání 10.11.2008
Věk od 15
Formát 210x285 mm
Nakladatelství BIZBOOKS
Typ Kniha
Čím je kniha přínosná? Autoři si uvědomují základní problém, který sužuje řadu firem, a snaží se jim poradit, jak marketingovým sdělením prorazit ve změti přehuštěných trhů. V poslední dekádě se objevilo mnoho nových způsobů, jak produkty a služby prodávat, a mnoho nových míst, kde je propagovat. Klíčem k efektivnímu programu reklamní, propagační a marketingové komunikace je vytvořit jednolitý a jasný hlas, dobře slyšitelný v hluku mnoha protichůdných reklamních a marketingových taktik. Splnit tento úkol znamená spojit dohromady všechny aspekty firemního marketingového úsilí a zaměřit se na jediné sdělení. Publikace je určena: - studentům ekonomického zaměření, kteří chtějí získat co nejvíc informací o reklamě, propagaci a marketingové komunikaci - pro lidi z reklamních a marketingových agentur, kteří se chtějí seznámit se zkušenostmi ze zahraničí Naleznete zde například následující témata: - firemní image a řízení značky - nákupní chování – modely nákupního rozhodování spotřebitelů i firem - analýza propagačních příležitostí, segmentace spotřebitelských i mezipodnikových trhů - řízení reklamní kampaně, výběr reklamní agentury - tvorba reklamy – strategie sdělení, realizační rámce, typy reklamních triků, výběr reklamních médií - podpora prodeje – propagační taktiky - spotřebitelská propagace - osobní prodej, databázový marketing a řízení vztahu se zákazníky - vztahy s veřejností, sponzorské programy a regulace - internetový marketing - marketingová komunikace pro malé podniky - hodnocení efektivity marketingových programů

Uživatelské hodnocení

V současné době nejsou vytvořena žádná uživatelská hodnocení.

Vaše hodnocení

Uživatelskou recenzi mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé

Přihlásit

Budete to vědět jako první!

Zajímá Vás, jaký knižní hit právě vychází, na jaké zboží je výhodná sleva, jaká běží soutěž o ceny? Přihlaste se k odběru našich e-mailových novinek!