EN

Interní komunikace ve firmě

Jana Holá


Tichá pošta už není IN!
Komunikace uvnitř firmy má zásadní vliv na celé její fungování, ovlivňuje její prosperitu, partnerství i konkurenceschopnost. Vybudování vnitřních informačních toků, které přenesou v celistvosti to, co chce firma říct, a to tak, aby se to shodovalo s očekáváním, co chtějí zaměstnanci slyšet, je hlavním úkolem úspěšného manažera. Publikace přibližuje definování cílů a nalézání forem a metod kvalitní interní komunikace.

Detailní informace

Jazyk čeština
Počet stran 176
EAN 9788025112502
Datum vydání 12.12.2006
Věk od 15
Formát 167x225 mm
Nakladatelství BIZBOOKS
Hmotnost 0,32
Typ Kniha
Vazba brožovaná lepená

Publikace Interní komunikace ve firmě má sedm kapitol. Po stručném úvodu se zabývá nejdůležitějšími otázkami komunikace ve firmě. Jde o vymezení pojmu komunikace ve firmě se zaměřením na interní komunikaci, hlavní cíle interní komunikace, její formy a metody. Stručně se teoretická a výkladová část uzavírá hodnocením efektivity uvnitř firmy. Stejný význam jako mají uvedené kapitoly má i kapitola uvádějící případovou studii k nastavení interní komunikace a přílohy. Jde o průzkum, jeho výsledky, návrh a doporučení, přílohy představuje dotazník, příkaz pracovního modelu, nástupního plánu, příklad rozhovoru a závěrečného testu. V publikaci je uvedeno seznam použité a doporučené literatury a seznam použitých zkratek.

Publikace je psána srozumitelně, je čtivá, text je vhodně doplněn obrázky a tabulkami. Svým obsahem udává čtenáři řadu podmětů k zamyšlení a vede je k tomu, aby myšlenky, které zde jsou shromážděny využil i ve své praktické činnosti. Při zpracování vycházela autorka ze svých rozsáhlých teoretických znalostí a praktických zkušeností v oblasti informatiky a managementu.

Prof. Ing. Jan Ehleman, CSc.

O autorce:

Autorka Jana Holá pracovala od počátku devadesátých let na různých manažerských pozicích firem v oboru informačních a komunikačních technologií. Od roku 2004 se však plně věnuje odborné a pedagogické činnosti na Ústavu elektrotechniky a informatiky Univerzity Pardubice. V roce 2005 získala doktorát na Technické Univerzitě v Liberci v oboru organizace a řízení podniku. V knize se odráží nejen autorčiny bohaté zkušenosti z praxe a odborné znalosti, ale také pedagogický cit pro objasňovaní skutečností ve firemních procesech.

Ke stažení

pdf Obsah.pdf

Hodnocení čtenářů

V současné době nejsou vytvořena žádná uživatelská hodnocení.

Vaše hodnocení

Uživatelskou recenzi mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé

 Přihlásit
NAPIŠTE NÁM