EN

Největší představitelé marketingu

Jejich hlavní myšlenky a názory

Sultan Kermally


Znáte největší marketingové myslitele?
Nejvýznačnější názory marketingových myslitelů, mezi které patří taková jména jako Peter Drucker, Theodore Levitt, Michael Porter, Philip Kotler, Tom Peters, George Day, Jagdish Sheth nebo Thomas Nagle. Vysvětlí, který z představitelů objevil jakou marketingovou zákonitost, nabídne citace jejich nedůležitějších myšlenek i krátké sumáře jejich stěžejních literárních děl.

Detailní informace

Jazyk čeština
Počet stran 120
EAN 9788025110133
Datum vydání 24.08.2006
Věk od 15
Formát 167x225 mm
Nakladatelství BIZBOOKS
Hmotnost 0,224
Typ Kniha
Vazba brožovaná lepená

Poznejte největší marketingové guru - jejich myšlenky, názory či filozofie!

Zajímá vás, jací jsou největší marketingoví myslitelé? Kdo z nich přišel s jakou filozofií či koncepcí, kdo objevil jakou zákonitost, jak ji charakterizoval a jaká doporučení vyvodil pro praktický život firmy?

Publikace vám nabídne následující slavná jména: Peter Drucker, Theodore Levitt, Philip Kotler, Michael Porter, Igor Ansoff, Tom Peters, Georgie Day, Jagdish Sheth, Thomas Nagle. Seznámí vás stručně s životopisy, ale především s jejich hlavními myšlenkami a stěžejními publikacemi. Dozvíte se, jakou roli každý z nich v marketingu sehrál a jaký byl jeho největší přínos.

V publikaci jsou tyto osobnosti nazývány marketingovými guru. Slovo „guru“ pochází z hindského jazyka, který vznikl ze Sanskritu. Znamená učitel a průvodce duchovními záležitostmi, ale v kontextu řízení znamená uznávaný čelní představitel oboru. Guru jsou vědečtí pracovníci, myslitelé v oboru řízení, kteří měli veliký vliv na způsob, jakým se řízení praktikuje.

O autorovi:

Autor knihy Sultan Kermally věnoval celý svůj profesní život výuce řízení a rozvoje řízení. Prožil významnou dobu na Management Centre Europe a v Economist Group. Měl čest řídit a být „u nohou guru v oboru řízení“, jako jsou Peter Drucker, Michael Porter, Igor Ansoff, Philip Kotler, Rosabeth Moss Kanter, Garry Hamel, George Day, Tom Peters, Peter Senge, Henry Mintzberg, CK Prahalad, Jagdish Sheth a Tom Nagle. Je autorem osmi knih, z nichž dvě se věnují vědomostem v oboru řízení.

Ke stažení

pdf Obsah.pdf

Hodnocení čtenářů

V současné době nejsou vytvořena žádná uživatelská hodnocení.

Vaše hodnocení

Uživatelskou recenzi mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé

 Přihlásit
NAPIŠTE NÁM