EN

Prodejní techniky

Vojtěch Černý


Doveďte své prodejní dovednosti ke skutečné dokonalosti!
Který prodejce by nechtěl brilantně a mistrovsky ovládat prodejní techniky? A není jich zrovna málo: ať se již týkají komunikačních dovedností, obchodní rétoriky, prezentačního umu, schopnosti naslouchat svému protějšku, správně argumentovat a vyvracet námitky, umění číst řeč těla až po vlastní zbožíznalectví a triky jak užitek daného druhu zboží akcentovat a výrobek prodat.

Detailní informace

Jazyk čeština
Počet stran 488
EAN 9788025100325
Datum vydání 12.12.2003
Věk od 15
Formát 167x225 mm
Nakladatelství BIZBOOKS
Hmotnost 1,1
Typ Kniha + CD
Publikace je určena: - pro obchodní zástupce denně cestující za klienty – poskytne jim nejen všechny informace, jež potřebují pro svou činnost znát, ale i cvičení, pomocí kterých si osvojí a vylepší prodejní dovednosti - pro obchodníky za pultem či přepážkou – seznámí je s typy zákazníků i s doporučeními, jak s kterou osobností jednat - pro obchodní ředitele – nabídne jim několik desítek testů, prostřednictvím kterých mohou zjistit a vyhodnotit, jak jsou na tom jejich podřízení nebo adepti na místo obchodního zástupce V podrobném průvodci se dozvíte: - jak se připravit na řemeslo obchodníka – jaké reálné cíle si stanovit, jak se učit obchodovat od úplného začátku nebo jak rozvíjet již získané znalosti a dovednosti - co je neurolingvistické programování (NLP) a jak vám pomůže při obchodování - jaké jsou tři charakteristiky dobrého obchodníka a jak se podle nich řídit - jak se připravit na první kontakt se zákazníkem - proč je důležitý první dojem a jak to udělat, aby byl co nejlepší - jaký je rozdíl mezi aktivním a pasivním nasloucháním - jaké existují techniky kladení otázek a kdy kterou použít - jaké známe typy rozhovorů a kdy je který vhodný - co dělat, když klient vaše zboží odmítá, jak reagovat na jeho kritiku, jak úspěšně zdolat konflikty a agresivní situace - co obsahují tzv. styly či techniky vyjednávání, jaké argumenty na zákazníka v danou chvíli „zabírají“ - co všechno spadá pod prezentační dovednosti, jakou má mít každá prezentace strukturu, jak se připravit a prezentaci co nejlépe provést - z jakých částí se každý prodejní proces skládá a jak je co nejprofesionálněji zvládnout - jaké námitky můžete při obchodování nejčastěji slýchat, jak se na ně připravit a jak je s úspěchem zdolat - co je metoda SPIN, metoda AIDA a metoda mlčení - jak vám neverbální signály pomohou poznat, co si ve skutečnosti váš protějšek myslí - do jakých kategorií řadíme lidské osobnosti a co na kterou osobnost nejvíce platí - jak v obchodě využít znalost lidských emocí. V každé kapitole naleznete řadu testů, prostřednictvím kterých zjistíte, jak jste na tom s danou znalostí a dovedností. Cvičení, které následuje, vám pomůže procvičit si místo, kde si nejste úplně O autorovi: PhDr. Vojtěch Černý, Ph.D., psycholog, psychoterapeut, firemní konzultant, trenér rozvoje psychosociálních dovedností. Téměř 15 let se věnuje přípravě a realizaci rozvojových programů pro různé profese (dělníci, mistři, sekretářky, obchodníci, management) v rozličných oborech (strojírenských, telekomunikačních, automobilových, chemických, textilních, farmakologických, zemědělských, finančních,...) v celé republice. V rámci těchto programů klade důraz na osvojení praktických dovedností, řešení konkrétních problémů zákazníků a trénink. Pracuje rovněž jako osobní poradce pro vrcholový management při řešení osobních problémů manažerů.

Uživatelské hodnocení

V současné době nejsou vytvořena žádná uživatelská hodnocení.

Vaše hodnocení

Uživatelskou recenzi mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé

 Přihlásit

Budete to vědět jako první!

Zajímá Vás, jaký knižní hit právě vychází, na jaké zboží je výhodná sleva, jaká běží soutěž o ceny? Přihlaste se k odběru našich e-mailových novinek!