EN

Copywriting

Podrobný průvodce tvorbou textů, které prodávají

Michaela Horňáková


Jak na úspěšné slogany, nadpisy, články a další marketingové texty
Praktický průvodce vás naučí tvorbě textů ve všech oblastech, v nichž se dnes musí každý profesionální copywriter orientovat. Zjistíte, jak vytvořit kvalitní název, nadpis, slogan, inzerát či popisný text, který upoutá pozornost zákazníka a významně pomůže prodat vaši službu či výrobek. V knize najdete obrovské množství zcela konkrétních ukázek z praxe a praktické cvičení k otestování vašich dovedností.

Detailní informace

Jazyk čeština
Počet stran 256
EAN 9788025132692
Datum vydání 09.04.2012
Věk od 15
Formát 167x225 mm
Nakladatelství COMPUTER PRESS
Hmotnost 0,4
Typ Kniha
Jste copywritery, tvůrci či správci webových stránek, marketingovými či produktovými manažery a ve své práci potřebujete vytvářet profesionální texty, které prodávají? Pak jste na správné adrese. Praktický průvodce vás naučí tvorbě textů ve všech oblastech, v nichž se dnes musí každý profesionální copywriter orientovat. Zjistíte, jak vytvořit kvalitní název, nadpis, slogan, inzerát či popisný text, který upoutá pozornost zákazníka a významně pomůže prodat vaši službu či výrobek. Výklad v knize obsahuje pro větší názornost obrovské množství zcela konkrétních ukázek z praxe. Na konci každého tématu si navíc budete moci nabyté dovednosti procvičit na praktických cvičeních. Autorka se v knize věnuje mimo jiné těmto tématům: - Analýza zákazníka a cílového publika z hlediska jeho potřeb a přání - Jak zákazníka zaujmout a vyvolat jeho zájem - Jak na úspěšnou internetovou prezentaci a e-shop - Tvorba sloganů, nadpisů, článků a popisů, které prodávají - Správná volba klíčových slov v rámci SEO - Jak na propagaci na Facebooku či Twitteru - Tvorba úspěšných PPC inzerátů i běžné novinové inzerce - Jak napsat kvalitní PR článek pro on-line i off-line média - Volba atraktivních názvů výrobků a obalů O autorce: Michaela Horňáková byla v době vydání publikace studentkou Fakulty managementu na Vysoké škole ekonomické v Jindřichově Hradci se specializací na informační technologie. Copywritingu se věnuje již řadu let. Nejvíce se zaměřuje na SEO copywriting a internetový marketing. Jako autorka získala za svou bakalářskou práci ocenění ESOP 2010.

Uživatelské hodnocení

V současné době nejsou vytvořena žádná uživatelská hodnocení.

Vaše hodnocení

Uživatelskou recenzi mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé

 Přihlásit

Budete to vědět jako první!

Zajímá Vás, jaký knižní hit právě vychází, na jaké zboží je výhodná sleva, jaká běží soutěž o ceny? Přihlaste se k odběru našich e-mailových novinek!