EN

Google Analytics

Podrobný průvodce webovými statistikami

Brian Clifton


Jak analyzovat a zvýšit návštěvnost svého webu
Chcete dostat ze svého webu maximum? Samotný tvůrce aplikace Google Analytics vám pomocí moderních metod odhalí, jak mít absolutní přehled o návštěvnosti a statistikách webu i reklamních kampaní, a zvláště pak, jak jim porozumět. Dostanete odpovědi na otázky: jaká reklamní kampaň je nejvhodnější či jaké indikátory sledovat. Naučíte se technikám vyhodnocování statistik a odhalíte nedokumentované funkce.

Detailní informace

Jazyk čeština
Počet stran 336
EAN 9788025122310
Datum vydání 26.03.2008
Věk od 15
Formát 167x225 mm
Nakladatelství COMPUTER PRESS
Hmotnost 0,52
Typ Kniha
Jak zvýšit návštěvnost vašeho webu a zlepšit konverzi? Jaká marketingová kampaň nejlépe funguje a jak změřit její úspěšnost? Jaké indikátory sledovat? Hledáte odpovědi na tyto otázky? Odborník ze společnosti Google a expert na webovou analytiku poskytuje návody a postupy, jak získat dokonalý přehled o vlivu vašeho webu na jeho uživatele, a zlepšit tak jeho konkurenceschopnost. Naučíte se základním a pokročilým technikám implementace služby, jak vyhodnocovat návštěvnost a další statistiky webu a také jak úspěšně vést marketingové kampaně. Člen týmu Google Web Analytics však odhalí též techniky a tajemství, které dosud nebyly publikovány. Naučíte se mimo jiné, jak se službou Google Analytics 2: - Orientovat se ve statistikách, filtrovat je a analyzovat - Nejlépe označit a sledovat statické i dynamické stránky či bannery - Získat podrobné zprávy o návštěvnících a jak dlouho zůstávají - Zjistit, jak návštěvnost webu ovlivňuje návratnost investic - Změřit, jak dlouho trvá konverze návštěvníka na zákazníka - Sledovat a optimalizovat elektronické obchodování, kampaně v sítích PCC (včetně Adwords) a e-mailový marketing, či jak vyladit stránky pomocí SEO - Identifikovat špatně fungující stránky či sledovat offline kampaně „Jestli je něco, co Brian Clifton neví o Google Analytics, tak to ještě nikdo nevynalezl. V této knize se podělil o své bohaté zkušenosti přesnou, výstižnou a logickou formou.“ Neil Mason, Managing Director, Applied Insights „Rozhodně mohu tuto knihu doporučit komukoli, kdo seriózně uvažuje o tom, že webové statistiky promění v konkurenční výhodu svého podnikání.“ Dennis R. Mortensen, COOO, IndexTools, Inc. O autorovi: Brian Clinton je vedoucím týmu Google Web Analytics pro Evropu, Střední východ a Afriku. Je expertem na webovou analytiku a marketing pro vyhledávače a často vystupuje na konferencích. Nejen o Google Analytics publikuje články též na svém vlastním blogu ( www.advanced-web-metrics.com).

Uživatelské hodnocení

V současné době nejsou vytvořena žádná uživatelská hodnocení.

Vaše hodnocení

Uživatelskou recenzi mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé

 Přihlásit

Budete to vědět jako první!

Zajímá Vás, jaký knižní hit právě vychází, na jaké zboží je výhodná sleva, jaká běží soutěž o ceny? Přihlaste se k odběru našich e-mailových novinek!