EN

3ds Max

Hotová řešení

Jan Kříž


Jednoduchá i pokročilá řešení pro každou situaci
Pokud hledáte řešení konkrétního problému, s nímž jste se při své tvorbě setkali, nebo místo precizního studia chcete skočit do vody rovnýma nohama, může být pro vás tato publikace tím pravým. Požaduje od čtenáře jen základní znalost práce s 3ds max a předkládá konkrétní návody a řešení, které vám pomohou s modelováním, osvětlováním, animováním a jinými procesy 3D tvorby.

Detailní informace

Jazyk čeština
Počet stran 328
EAN 9788025121634
Datum vydání 02.12.2008
Věk od 15
Formát 167x225 mm
Nakladatelství COMPUTER PRESS
Hmotnost 0,52
Typ Kniha + DVD
Vazba brožovaná lepená

V oblasti 3D počítačové grafiky nejste žádní začátečníci, ale perfektních výsledků dosahujete často velmi pomalu a za cenu značného úsilí. Přitom nemáte čas ani náladu číst klasické příručky od A do Z. V této knize tak najdete přesně to, co potřebujete: stručné a bohatě ilustrované postupy šité na míru vašim aktuálním potřebám. Snadno si vyhledáte, přečtete a ihned v praxi použijete.

Značně aktualizovaná kniha hotových řešení pro aplikaci 3ds Max odráží poslední novinky ve verzi 2009. Současně reflektuje aktuální trendy v oblasti modelování vysoce detailních 3D modelů nebo přípravy modelů a animace pro počítačové hry. Mnoho tipů a doporučení poradí i pokročilým uživatelům, jak zvýšit efektivitu při tvorbě 3D scén.

Kniha se zabývá mimo jiné těmito oblastmi:

- Tvorba realistických a efektních materiálů

- Architektonické objekty a systém osvětlení

- Aktivace a využití mental ray shaderů

- Elementární modelovací techniky a postupy

- Vytváření 3D modelu pomocí polygonového modelování

- Animace postav, dynamiky a částicových systémů

- Automatizace práce pomocí nástroje MAXScript

- Příprava komplexních textur pro Photoshop

- Výměna dat s externími aplikacemi (Terragen, Mudbox)

Na přiloženém DVD najdete veškeré zdrojové soubory, díky nimž si budete moci všechny postupy sami vyzkoušet, zkušební verzi aplikace 3ds Max 2009 a řadu dalších užitečných nástrojů a zásuvných modulů.

O autorovi:

Jan Kříž

pracuje již od roku 1996 v oblasti 3D animací a vizualizací v architektonickém ateliéru, působí jako překladatel, odborný korektor a autor článků a návodů o 3ds Max pro server www.mayamax3d.net. Mimoto vyučuje také 3ds Max individuálně, přičemž se specializuje na praktické aplikace animačních technik.

Hodnocení čtenářů

V současné době nejsou vytvořena žádná uživatelská hodnocení.

Vaše hodnocení

Uživatelskou recenzi mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé

 Přihlásit
NAPIŠTE NÁM