EN

3ds max

Hotová řešení

Jan Kříž


Řešení pro každou situaci, aneb jak dosáhnout úspěchů v 3D grafice
Pokud hledáte řešení konkrétního problému, s nímž jste se při své tvorbě setkali, nebo místo precizního studia chcete skočit do vody rovnýma nohama, může být pro vás tato publikace tím pravým. Požaduje od čtenáře jen základní znalost práce s 3ds max a předkládá konkrétní návody a řešení, které vám pomohou s modelováním, osvětlováním, animováním a jinými procesy 3D tvorby.

Detailní informace

Jazyk čeština
Počet stran 248
EAN 9788025108857
Datum vydání 07.02.2006
Věk od 15
Formát 167x225 mm
Nakladatelství COMPUTER PRESS
Typ Kniha + CD
Tato kniha si neklade za cíl popsat na několika stech stran veškerou funkcionalitu 3ds max, ale spíše představit tipy a hotová řešení nejpoužívanějších technik a předat vám je z pohledu praktických postupů, aplikovatelných ihned na danou oblast. Řešení budou svým způsobem elementární a z hlediska dodržení jednoduchosti a srozumitelnosti jsou podána v kratších bodech. Čtenář této knihy by se měl orientovat v základních pojmech z oblasti 3D grafiky (například instance, modifikace nebo transformace objektů) a znát pracovní postup v oblasti 3D animací, včetně základních procedur vytváření objektů v 3ds max. Publikace je určena především mírně pokročilým uživatelům, kteří se vyznají ve 3D prostředí, umějí používat posun, rotaci a změnu měřítka objektů, avšak i začínající a středně pokročilí uživatelé díky hotovým řešením budou moci vyzkoušet probíranou techniku a proniknout tak rychleji do dané problematiky. Pokud si při práci v 3ds max kladete otázky například: - jak dosáhnout měkčích a transparentních stínů, - jak vytvořit materiál skla, vody nebo kovů, - jak zanimovat náhodně poblikávající světla, - jak nastavit nejvhodnější renderer pro globální osvětlení, - jak přiřadit postavě kosti a vytvořit základní animaci pohybu, - jak modelovat složité a organické modely, - jak renderovat pro tisk, - jak si ukládat renderovací přednastavení nebo renderovat s radiozitou, - jak si naprogramovat skripty, pak v této publikaci najdete potřebné a praxí prověřené odpovědi. V knize si ukážeme, jaký praktický význam mají často používané pojmy, jako jsou: rigging, global illumination, final gather, skin, Paint selection a Paint deformation, caustics, HDRI, Skin wrap/morph,Turbosmooth, Normal Maps, Camera Map per Pixel, Character Studio, reactor, Parameter Editor, stínovače (shaders), mental ray shaders, camera shaders, Cloth a mnoho dalších. Kniha je určena pro verze 3ds max 6 až 7.5. Doprovodné CD obsahuje zkušební verzi 3ds Max 8 a pracovní soubory k jednotlivým řešením. O autorovi: Jan Kříž pracuje již od roku 1996 v oblasti 3D animací a vizualizací v architektonickém ateliéru, působí jako překladatel, odborný korektor a autor článků a návodů o 3ds max pro server 3dscena.cz. V neposlední řadě provozuje individuální školení 3ds max, kde se věnuje praktickým aplikacím animačních technik.

Soubory ke stažení

pdf Obsah.pdf

Uživatelské hodnocení

V současné době nejsou vytvořena žádná uživatelská hodnocení.

Vaše hodnocení

Uživatelskou recenzi mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé

Přihlásit

Budete to vědět jako první!

Zajímá Vás, jaký knižní hit právě vychází, na jaké zboží je výhodná sleva, jaká běží soutěž o ceny? Přihlaste se k odběru našich e-mailových novinek!