EN

Programování her v Macromedia Flash MX

Profesionálně

Jobe Makar


Nejpodrobnější průvodce tvorbou her ve Flashi
Chcete umět ve Flashi vytvářet opravdové počítačové hry? Máte-li zkušenosti s tímto prostředím, nemělo by vám to činit potíže. Projdete všemi aspekty tvorby her: trigonometrií, fyzikou, detekcí kolize, reálnou grafikou ad. a vyzkoušíte si je na tvorbě 6 konkrétních her. CD obsahuje cvičnou verzi Flash MX pro Windows i Macintosh, potřebné komponenty, zdrojové soubory ke hrám z knihy i 8 dalších her k vlastním úpravám.

Detailní informace

Jazyk čeština
Počet stran 524
EAN 9788025103487
Datum vydání 28.11.2003
Věk od 15
Formát 167x225 mm
Nakladatelství COMPUTER PRESS
Typ Kniha + CD
Toužíte-li se stát tvůrcem počítačových her, které budou sklízet obdiv, nebo vás už prostě nudí hry, které máte, a chtěli byste se pustit konečně do vlastní, nenechte své odhodlání a kreativitu dřímat! Zvládáte-li základy Flashe a nebojíte se trochy programování, s nejproslulejší knihou v oboru máte jedinečnou šanci. V překladu Macromedia Flash MX Game Design Demystified – knihy přímo z dílny Macromedia Pressu, z pera jednoho z nejlepších programátorů flashových her vůbec -- najdete vše, co potřebujete k tomu, abyste mohli hry začít programovat a dotáhnout je k dokonalosti: informace, vysvětlení, postupy a příklady, ale i potřebný software (na doprovodném CD). Devatenáct kapitol knihy představuje třináct tématických celků a šest konkrétních her. V první části se seznámíte se světem počítačových her, terminologií a základními herními žánry. Poznáte. že kromě zábavy a hraní vyžaduje tvorba hry nápad a plán. Ve druhé části důkladně proberete jednotlivé mechanismy, které tvoří podstatu každé hry (mj. trigonometrii, detekce kolizí, grafiku, dlaždicový svět či umělou inteligenci) a tuto část zakončíte tvorbou online chatovacího systému, bez něhož není myslitelná žádná hra pro více hráčů. V kapitolách třetí části, vyzbrojeni obecnými znalostmi, již budete pracovat na konkrétních hrách (např. Hledání slov, plošinová Ice World nebo víceuživatelská Don't Fall). U každé také bude naznačeno, jak tyto hry ve vlastní režii vylepšit a zdokonalit. Kniha přináší zejména: - Srozumitelné a podrobné návody na vytváření multiplatformních her, včetně her pro více hráčů a chatů - Pokročilé techniky detekce kolizí a reakce na ně - Stručné minimum z matematiky a fyziky nutné pro tvorbu her - Doporučení experta, jak vymýšlet úspěšné herní plány - Moderní techniky dynamických zvukových efektů - Využití umělé inteligence pro zvýšení složitosti a vylepšení interaktivity her - Všestranné pokrytí izometrických her a dlaždicových světů - Zabezpečení (šifrování) zdrojových souborů a seznamů nejvyšších skóre Přiložené CD obsahuje: - Flash MX (30-denní cvičnou verzi pro Windows i Macintosh) - Víceuživatelský server ElectroServer - Veškeré zdrojové soubory příkladů z knihy (pro Windows i Macintosh) - 8 dalších her k vlastnímu zkoumání, úpravám – a samozřejmě i hraní!

Soubory ke stažení

pdf Obsah.pdf

Uživatelské hodnocení

V současné době nejsou vytvořena žádná uživatelská hodnocení.

Vaše hodnocení

Uživatelskou recenzi mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé

Přihlásit

Budete to vědět jako první!

Zajímá Vás, jaký knižní hit právě vychází, na jaké zboží je výhodná sleva, jaká běží soutěž o ceny? Přihlaste se k odběru našich e-mailových novinek!