EN

Nekomplikujte to!

Jednoduchý princip, který stojí za úspěchem firem Apple, Google a IKEA

Richard Koch, Greg Lockwood


Chcete znát zlaté pravidlo úspěchu? Zjednodušujte!
Téměř všechny velké příběhy úspěšných firem dvacátého i současného století jsou příběhy zjednodušování. Podnikatelé, kteří dokázali změnit nejen tvář byznysu, ale i způsob, jak pracujeme a žijeme, byli v drtivé většině především velkými zjednodušovateli.

Detailní informace

Jazyk čeština
Počet stran 280
EAN 9788072614516
Datum vydání 21.11.2016
Věk od 15
Formát 165x235 mm
Nakladatelství MANAGEMENT PRESS
Hmotnost 0,4600
Typ Kniha
Chcete znát zlaté pravidlo úspěchu? Zjednodušujte! Richard Koch, autor knihy The 80/20 Principle, jedné z nejúspěšnějších knih o podnikání vůbec, přichází s dalším geniálním konceptem, který zásadním způsobem ovlivní úspěšnost jakékoli firmy. Jedná se o princip zjednodušování. Téměř všechny velké příběhy úspěšných firem dvacátého i současného století jsou totiž příběhy zjednodušování. Podnikatelé, kteří dokázali změnit nejen tvář byznysu, ale i způsob, jak pracujeme a žijeme – ať už to byl Steve Jobs, Henry Ford nebo Ingvar Kamprad – byli v drtivé většině především velkými zjednodušovateli. Richar Koch a Greg Lockwood vám v této knize nabízejí návod, jak najít to správné zjednodušení právě pro vaši firmu.

Soubory ke stažení

pdf Ukázka.pdf

Uživatelské hodnocení

V současné době nejsou vytvořena žádná uživatelská hodnocení.

Vaše hodnocení

Uživatelskou recenzi mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé

Přihlásit

Budete to vědět jako první!

Zajímá Vás, jaký knižní hit právě vychází, na jaké zboží je výhodná sleva, jaká běží soutěž o ceny? Přihlaste se k odběru našich e-mailových novinek!