EN

Nová vysokoškolská učebnice zprostředkovává čtenáři základní teoretické koncepty a nástroje řízení maloobchodní firmy. Soustřeďuje se hlavně na procesy, které jsou pro maloobchodní podnikání rozhodující - na lokalizaci maloobchodních jednotek, tvorbu sortimentu, řízení pohybu zboží, prodej mimo síť "kamenných obchodů", ale také na organizaci podnikových procesů a řízení pracovníků.

Detailní informace

Jazyk čeština
Počet stran 312
EAN 9788072611676
Datum vydání 01.01.2007
Věk od 0
Formát 165x235 mm
Nakladatelství MANAGEMENT PRESS
Hmotnost 0,585
Typ Kniha
Nová vysokoškolská učebnice a reprezentativní oborová monografie Retail Management autorského kolektivu vedeného předními domácími odborníky Petrem Cimlerem a Danou Zadražilovou (Management Press, váz., 312 str., doporučená cena 439 Kč) zprostředkovává  základní teoretické koncepty maloobchodního podnikání, poskytuje přehled o nástrojích řízení maloobchodní firmy a současně seznamuje s novinkami tohoto mimořádně dynamického oboru.      Autoři se soustřeďují především na procesy, které jsou pro maloobchodní podnikání rozhodující – na lokalizaci maloobchodních jednotek, tvorbu sortimentu, řízení pohybu zboží (logistika nákupu, obchodní sortiment, category management), prodej mimo síť „kamenných obchodů“, ale také na organizaci podnikových procesů a řízení lidských zdrojů a na techniky obchodního provozu (systém obchodního provozu, skladové technologie, maloobchodní technologie, nákupní prostředí a nákupní atmosféra, design prodejny a prezentace zboží).      Velkou pozornost věnují také uplatnění různých informačních a komunikačních technologií v retailingu (identifikace zboží, informační systémy o pohybu zboží atd.) a soustřeďují se na jejich přínosy pro produktivitu práce a efektivnost oběhových procesů, pro poznání nákupního chování zákazníků, ale i na to, jak se uplatnění těchto technologií a systémů promítá do změn v průběhu podnikových procesů i do náplně práce a požadavků na kvalifikaci na jednotlivých pracovních místech.      Autoři rovněž mapují vývoj maloobchodního podnikání v ČR i ve světě (struktury retailingu v ČR; vývoj a řízení nákupních center, u nás, v Evropě a ve Spojených státech) a věnují se i etice obchodního podnikání a ochraně spotřebitele (institucionální rámec politiky ochrany spotřebitele, ochrana spotřebitele v EU).      Publikace je vhodná jak pro studenty škol ekonomického zaměření, tak i pro pracovníky z praxe, kteří si chtějí obohatit své zkušenosti o nové poznatky z tohoto prudce se rozvíjejícího oboru.      Vyšlo s přispěním Svazu českých a moravských spotřebních družstev a společnosti Amway Česká republika, s. r. o.

Soubory ke stažení

PDF Ukázka.PDF

Uživatelské hodnocení

V současné době nejsou vytvořena žádná uživatelská hodnocení.

Vaše hodnocení

Uživatelskou recenzi mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé

 Přihlásit

Budete to vědět jako první!

Zajímá Vás, jaký knižní hit právě vychází, na jaké zboží je výhodná sleva, jaká běží soutěž o ceny? Přihlaste se k odběru našich e-mailových novinek!