EN

Kultura organizace je cestou ke strategii

Jan Bloudek, David Müller, Sláva Kubátová, Tomáš Bujna


Praktický management osvědčeného autorského kolektivu
V pořadí již čtvrtá kniha ediční řady Action Learning – praktický management osvědčeného autorského kolektivu TC Business School charakterizuje vliv kultur organizací i prostředí, v němž organizace pracují. Kultura je v této publikaci pojata jako soubor hodnot a norem, které určují, jak se lidé uvnitř organizací nebo na jejich trzích chovají, jaké mají návyky a jaké jsou jejich pohledy na svět kolem sebe.

Detailní informace

Žánr management
Jazyk čeština
Počet stran 268
EAN 9788072612659
Datum vydání 01.01.2013
Věk od 0
Formát 125x205 mm
Nakladatelství MANAGEMENT PRESS
Hmotnost 0,31
Typ Kniha
Kultury lidských společenství, ať pracovních či jiných, jsou neobyčejně mocné síly, které ovlivňují, jak se lidé budou v daném společenství chovat, jednat, zda v něm budou více nebo méně spokojeni a jak budou v úzké závislosti na tom výkonní při dosahování cílů. V knize se autoři zamýšlejí nad hodnotovými žebříčky různých společenství, nad jejich odlišnostmi a nad dopady, jež hodnoty mohou mít na prosperitu jak organizací, tak třeba i národních společenství. V době silné globalizace, širší a širší rozrůzněnosti lidského myšlení a jednání si patrně budeme muset osvojit takové dovednosti, které nám umožní spolupracovat nejen navzdory odlišnostem, ale dokonce těchto odlišností využívat k novým a originálním řešením. V první části knihy proto najdete nástroje, které vám pomohou kultury poznávat a hlavně pochopit, abyste mohli jejich sil využívat. V druhé části knihy se autoři soustřeďují na jednu ze strategicky nejzávažnějších oblastí managementu – na řízení lidských zdrojů. Některým lidem tento název nezní příliš atraktivně – snad proto, že české slovo zdroj se nápadně podobá slovu stroj. Autoři v knize ale naopak hledají takové nástroje a postupy, které umožní v maximální možné míře využít úžasných schopností i vlastností lidí tak, aby co nejvíce přispívali k úspěchu organizací, pro něž se rozhodli pracovat. Lidé, kteří dosáhnou něčeho, co pro ně má smysl, bývají spokojeni a jsou motivováni, aby se takovým věcem věnovali i v budoucnu. I tato kniha řady Action Learning – praktický management přináší popisy (mikrostudie) mnoha autentických situací, které autoři sami aktivně prožili nebo měli možnost pozorovat. Ediční řada Action Learning – praktických management je založena na patnácti letech zkušeností manažerů a studentů MBA s aplikací různých modelů a teorií při řešení problémů ve všech oblastech řízení organizací a vedení lidí. Jednotlivé tituly této řady připravil tým lektorů TC Business School, kteří metodou Action Learning aplikační projekty vedli jak při studiu MBA, tak v programech rozvoje managementu v organizacích.

Soubory ke stažení

PDF Ukázka.PDF

Uživatelské hodnocení

V současné době nejsou vytvořena žádná uživatelská hodnocení.

Vaše hodnocení

Uživatelskou recenzi mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé

 Přihlásit

Budete to vědět jako první!

Zajímá Vás, jaký knižní hit právě vychází, na jaké zboží je výhodná sleva, jaká běží soutěž o ceny? Přihlaste se k odběru našich e-mailových novinek!